בנק לאומי: התקלה באתר ובאפליקציה תוקנה

(עדכון) - מוקדם יותר היום נרשמו קשיים בביצוע פעולות באתר ובאפליקציה של הבנק ■ גם לפני יום כיפור נרשמה תקלה בשירותים הדיגיטליים ■ לאומי: "חטיבת הטכנולוגיות פועלת לאיתור הבעיה"

סניף בנק לאומי שנסגר / צילום: שלומי יוסף
סניף בנק לאומי שנסגר / צילום: שלומי יוסף

שוב תקלה בערוצים הדיגיטליים בבנק לאומי: קשיים בביצוע פעולות באתר ובאפליקציה של הבנק. נציין כי לפני יום כיפור נרשמה גם כן תקלה בערוצים הדיגיטליים של הבנק, שסודרה לאחר יום. אלא שהיום (ה') שוב נרשמו קשיים בהתחברות ובביצוע פעולות. עדיין לא ברור אם מדובר בהמשך של התקלה הקודמת או בתקלה חדשה.

נציין כי בנק לאומי חרט על דגלו את השימוש בערוצים הדיגיטליים ואת המעבר אליהם מהערוצים המסורתיים, כך שתקלה זו אינה מסייעת לבנק המנסה לעודד את לקוחותיו לעבוד בערוצים הדיגיטליים.

מבנק לאומי נמסר: "עקב תקלה זמנית באתר ובאפליקציית לאומי, ייתכנו קשיי גישה מסוימים בגלישה לדף החשבון האישי. על-מנת לתת מענה מיטבי, תוגברו הקווים במוקד לאומי CALL, וכמו כן סניפי הבנק פתוחים לרשות הלקוחות גם אחר-הצהריים.

"את כל הפעולות ניתן לבצע באופן מלא בסניפים ובלאומי Call (טלפון 5522* או 03-9545522). אתר 'לאומי טרייד' עובד כסדרו. אנו עושים את מרב המאמצים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ונעדכנכם עם סיומה. אנו מתנצלים על אי-הנוחות הזמנית". 

לקראת השעה ארבע אחר-הצהריים עדכנו בבנק לאומי כי התקלה תוקנה, אך עדיין לא ברור מה מקור התקלה והאם היא קשורה לתקלה שאירעה בתחילת השבוע. מלאומי נמסר: "אתר האינטרנט והאפליקציה חזרו לפעולה בהדרגה בשעתיים האחרונות, וכעת ניתן באמצעותם שירות מלא. יצוין כי מוקדי שירות הלקוחות עובדים עדיין במתכונת מתוגברת, וחטיבת הטכנולוגיות פועלת לאיתור הבעיה".