אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של נת"ע ב-10 מיליון שקל

על התקציב התמודדו גם גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן ■ המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בת"א

אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אמיר גיא ואורי עיני / צלם: איל יצהר

משרד הפרסום אדלר-חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) - כך נודע ל"גלובס".

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, ענבר-מרחב G ואשכנזי-זלצמן.

נת"ע היא חברה ממשלתית, וכפועל יוצא מכך היא מחויבת על-פי חוק חובת המכרזים לקיים מכרז כל כמה שנים. התקציב נוהל עד לפני כמה חודשים במקאן בוטיק - זרוע התקציבים הקטנים של מקאן תל-אביב. בהמשך, עם סגירת זרוע זו, הועברו תקציביה, לרבות זה של נת"ע, למקאן ואלי - השלוחה של הקבוצה במצפה רמון.

המהלך המשמעותי הגדול ביותר של נת"ע הוא בניית הרכבת הקלה בתל-אביב. היציאה לדרך של הבנייה, שהייתה אפופה בחששות כבדים מפקקי תנועה, לוותה בקמפיין שנשא את הסיסמה "קשה עכשיו, הקלה אחר-כך".

נת"ע זכתה להרבה מחמאות בענף על האופן בו ניהלה את המכרז. לדברי גורמים בענף, המכרז הוא אחד המקצועיים והמכבדים שהתנהלו בשוק בתקופה האחרונה, הן מבחינת ההתנהלות מול המשרדים בשלבים הראשונים והן בהגדרת תנאים שיאפשרו למשרדים לעבוד ולא להפסיד על התקציב כסף - משהו שלא מרבים לראות בעת האחרונה.

השלב הראשון במכרז כלל עמידה בתנאי סף והגשת קייס סטאדי אחד. מתוך המגישים נבחרו 5 משרדים שהציגו מצגת לבריף קריאייטיב ואסטרטגיה. עתה, כאמור, נודע כי אדלר-חומסקי זכה בתקציב.