דוז פואה לגמר "הכוכב הבא": בראש טבלת הרייטינג השבועית

תוכנית האירוח החדשה של צביקה הדר בערוץ 2, שתנסה להתמודד עם יום שישי המאתגר, הושקה עם 17.2% ■ בערוץ 10 נהנו מיום רביעי החלש של רשת

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לשלוט בצמרת טבלת הרייטינג. גמר העונה המקוצרת של "הכוכב הבא" מתמקם בראש הטבלה השבועית, ואחריו פרקי "האח הגדול" שמוסיפים להיות עוגן שמספק לזכיינית שני משדרים עם רייטינג סביב 30% ומעלה.

עבור רשת זה היה שבוע בעייתי שבו רק תוכנית אחת חצתה את רף ה-20% - "דה ווייס" עם 26.5%. במשך שני ערבים, רביעי וחמישי, שוב הימרו בזכיינית על שידורי כדורגל במה שמכונה "פריים שני", כשהפריים הראשון מניב תוצאות לא גבוהות: 15.4% ל"מערכת" ו-15.2% ל"מחר שבת - רגע לפני".

תוכנית האירוח החדשה של צביקה הדר, שעלתה בשישי, הייתה במוקד עניין הרייטינג השבוע. הצפייה בשישי בערב הפכה לעניין בעייתי בשנים האחרונות, וגם הקונספט של תוכניות האירוח הוא לא בדיוק מתכון להצלחה. רשת והדר, כך נראה, נכנסו להרפתקה בעיניים פקוחות, ובצד האופטימי הם יכולים לציין כי ה-17.2% שהשיגה התוכנית, מהווים שיפור ביחס למה שהשיגה רשת במשבצת עד כה. השאלה היא אם מדובר בשיפור מספק ביחס להשקעה, ובעיקר אם הנתון - שהושג במשדר פתיחה עם בר רפאלי וללא פרסומות - לא יהיה נקודת השיא.

בערוץ 10 נהנו מיום רביעי החלש של רשת, ותוכנית הפתיחה של "ההחלטה" עם מירי נבו ואלי אילדיס רשמה נתון גבוה לערוץ: 13.3%. אמנון לוי הסתפק בנתונים סולידיים ביחס למה שהתרגלנו (10.1%), ו"גב האומה" שוב עולה לנתון דו-ספרתי של 10.6%.

בגזרת חדשות סוף השבוע: בשישי - "אולפן שישי" בחדשות 2 מגיעה לנתון גבוה יחסית של 16.2% ומגדילה את הפער מ"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10, שרושמת 8%. בשבת - "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס בערוץ 2, עם התחקיר על ההתעללות בבית אבות בחיפה, עולה ל-25.5%, מול 9.1% ל"מגזין" בערוץ 10. "חדשות השבת" בערוץ 1, לראשונה עם המגישה רדיר כמאל מריח, הגיעה ל-3.1%.

רייטינג 19.2.17
 רייטינג 19.2.17