גם זו שגרה: "ארץ נהדרת" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

תוכנית הסאטירה של קשת בולטת על רקע שבוע נוסף של תקופת "בין החגים" שבה משובצים בעיקר משדרים מיוחדים ושידורים חוזרים ■ משחק האליפות של הפועל ב"ש, ששודר אמש בערוץ הספורט, הגיע לרייטינג של 9.6%

ארץ נהדרת  / צילום:פיני סילוק
ארץ נהדרת / צילום:פיני סילוק

"ארץ נהדרת" היא התוכנית הנצפית ביותר בסיכומו של עוד שבוע לא שגרתי, בתקופת "בין החגים" של הטלוויזיה המקומית, שבה משובצים בעיקר משדרים מיוחדים ושידורים חוזרים. תוכנית הסאטירה של זכיינית ערוץ 2 קשת, ששודרה ביום שלישי, רשמה רייטינג של 25.9% בקרב בתי-האב במגזר היהודי, והיא מוליכה בפער גדול על פני יתר התוכניות.

במקום השני נמצאת התוכנית ששודרה אחריה - פרק הפתיחה של "נופלות על הרגליים", סדרה מקורית חדשה בהובלת מילי אביטל ושני כהן - שהגיעה ל-19.9%.

גם השבוע שידרה קשת למעשה רק ביום חול אחד, והימים ראשון ושני הוקדשו למשדרים הקשורים ליום השואה או למשדרים בעלי אופי דוקומנטרי. ביום שני שודר סרטה של רינה מצליח "הילדים האבודים", העוסק בפרשת ילדי תימן, שרשם 18% והתברג במקום החמישי.

התוכנית המובילה של הזכיינית רשת היא שידור חוזר של "אבודים", המתמקם במקום הרביעי עם 19%. במקום השמיני נמצא סרטו של שי גל, "כאן קודקוד", ששודר אמש (מוצ"ש) והגיע ל-17.6%, ופרק נוסף של העונה החדשה של "המערכת", המתברג במקום התשיעי עם 17.2%.

בערוץ 10 זוכה סרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז, "הסוד ההולנדי", ששודר ביום השואה, לרייטינג נאה במונחי הערוץ - 11.9%. גם שידור חוזר של "לעוף על המילון" ביום חמישי הגיע לרייטינג דו-ספרתי. באותו יום שודרה בערוץ מהדורת חדשות שחלקה הועבר ממצפה רמון, וזו זכתה לרייטינג של 11.2% ורשמה פער קטן יחסית מהמהדורה המתחרה של חדשות 2, שהסתפקה ב-16.9%.

מנגד, בסוף השבוע נרשם פער גדול מהרגיל לטובת תוכניות האקטואליה של חדשות 2. "אולפן שישי" הגיעה ל-14.3% מול 6.2% בלבד ל"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10. "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס, שבשבוע שעבר הובילה את הטבלה, מתברגת במקום השלישי עם 19.5%, ומנגד "המגזין" עם אושרת קוטלר מסתפקת ב-7.5%.

משחק האליפות של הפועל באר-שבע, ששודר אמש בערוץ 5 - שנתוניו אינם מתפרסמים באופן רשמי - רשם רייטינג של 9.6% וכ-250 אלף צופים.

רייטינג
 רייטינג