שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג

קמפיין הוט / צילום מסך
קמפיין הוט / צילום מסך

הפרסומת לפריגת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת השבוע גם בראש דירוג הפרסומות הזכורות וגם בראש דירוג הפרסומות האהובות. בפרסומת שלום מיכאלשווילי אומר שפריגת אקסטרה הוא לא שם מפרגן ומציע שם אחר, כולל קמפיין.

הפרסומת לפריגת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 6.4%. הפרסומת מדורגת גם בראש דירוג הפרסומות האהובות, אך האהדה לה נמוכה משמעותית מהממוצע השנתי: 26% פחות מהממוצע של הפרסומות המובילות, העומד על 24.3%.

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי רושם שבוע מוצלח מבחינת נוכחות בדירוג עם 3 פרסומות שמדורגות גבוה. לפריגת, לסופר-פארם ולביטוח ישיר. מקאן תל-אביב וראובני-פרידן מדורגים על שתי פרסומות לכל משרד: מקאן עם פרסומות לטורנדו ול-yes (עדיין לא הפרסומת החדשה קיץ קטסטרוף), וראובני עם פרסומות להוט ומזרחי-טפחות. גם בפרסומת להוט מככב מיכאלשווילי.

הקמפיין של אסם לסדרת פלוס, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף השקעה בקמפיין עומד על כ-1.2 מיליון דולר - קצת פחות מהקמפיין המושקע ביותר שעבר שהיה הקמפיין של ספרינג עם סך השקעה של כ-1.6 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה מזה שפורסם לפני שבוע, ועומד על 628 לעומת 658. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים דומה לזה שהושקע לפני שבוע, ועומד על כ-57.3 מיליון דולר לעומת כ-57.8 מיליון דולר לפני שבוע.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות