גזית גלוב רכשה נכס מסחרי במנהטן בתמורה ל-73 מיליון דולר

הנכס שנרכש הוא בעל שטחי מסחר להשכרה של 8,550 מ"ר ומשתרע על פני שלוש קומות מסחר ■ תמורת העסקה משקפת מחיר של 8,570 דולר למ"ר

חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב מבצעת רכישה ראשונה בני יורק של נכס מניב, מאז מכרה אשתקד את אחזקותיה בחברה הבת לשעבר, אקוויטי וואן. גזית גלוב דיווחה היום כי רכשה נכס מסחרי הממוקם בחלק הצפון מזרחי של מנהטן (Upper east-side) בתמורה ל-73 מיליון דולר. את הרכישה ביצעה גזית הורייזונס, החברה הבת החדשה שמרכזת את פעילותה של גזית גלוב בארה"ב.

לדברי גזית גלוב, הנכס שנרכש הוא בעל שטחי מסחר להשכרה של 8,550 מ"ר ומשתרע על פני שלוש קומות מסחר. תמורת העסקה משקפת מחיר של 8,570 דולר למ"ר.

הנכס, ממוקם ברחוב E 60Th street על השדרה הראשונה, ונמצא בתפוסה מלאה עם שני הדיירים רשת Bed Bath & Beyond וקפה סטארבאקס. עד כה הוחזק הנכס בידי קבוצת ברודסקי, שפיתחה אותו בשנת 1999 יחד עם החניון הסמוך לו ויחידות המגורים.

עוד הדגישה גזית גלוב בהודעתה כי הנכס נמצא במרחק בלוק אחד מהגשר המוביל לשכונת קווינס, (Queens Borough Bridge), כאשר לשני הדיירים גישה וחזית לשדרה הראשונה.

"אנחנו מרוצים מרכישת הנכס הראשון שלנו במנהטן, בשכונה שאנחנו מכירים מצוין", אמר ג'ף מועלם, מנכ"ל גזית הורייזונס, "Bed Bath & Beyond וסטארבאקס הן חברות שאנחנו עובדים איתן מזה שנים, והנוכחות הארוכה שלהן בשוק הזה היוותה מרכיב מהותי ברכישה. בנוסף, אנו מצפים שמיקומו הייחודי של הנכס, בסמוך לגשר, והביקוש לשטחי רפואה ומסחר לאורך השדרה הראשונה יאפשרו לנו לייצר ערך נוסף בעתיד".

גזית הורייזונס הוקמה במאי 2017 במטרה לרכוש נכסים בעלי שימושים מעורבים מבוססי קמעונאות בערים מרכזיות באזורים אורבאניים צומחים בארה"ב. ביולי 2017 רכשה החברה את נכס ראשון בשכונת בריקל במיאמי בתמורה ל-29.5 מיליון דולר. הנכס במנהטן הינו הרכישה השנייה שלה.