מנכ"ל פרטנר: פרטנר TV הגיעה ל-30 אלף לקוחות

איציק בנבנישתי אמר את הדברים באירוע שבו השיקה פרטנר TV ערוץ צחוק ובידור חדש בשם "קטעים פה", שישודר באפיק 15 בשירות, יכלול תוכניות וסדרות ישראליות מקוריות ויופק ע"י טדי הפקות ויובל נתן

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, הכריז היום (ד') במהלך מסיבת עיתונים של החברה כי פרטנר TV צירפה לשורותיה 30 אלף לקוחות. על-פי החברה, 20 אלף לקוחות כבר מחוברים לשירות, ועוד 10,000 הם לקוחות שכבר הפכו למנויים (מסרו פרטי תשלום) ומחכים כעת להתקנה. בנבנישתי אמר כי החברה מבצעת בימים אלה מאות התקנות ביום בבתים, וכי 70% מלקוחותיה מגיעים מהוט ומ-yes.

הכרזתו של בנבנישתי נאמרה באירוע שבו השיקה פרטנר TV ערוץ "צחוק ובידור" חדש בשם "קטעים פה", שישודר באפיק 15 בשירות ויכלול תוכניות וסדרות ישראליות מקוריות. את הערוץ מפיקים עבור פרטנר חברת "טדי הפקות" של טמירה ירדני; ויובל נתן, שמשמש גם המנהל שלו.

לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, אמר כי השקת הערוץ היא "צעד ראשון בהשקעות בהפקות מקור" שאותה מתכננים בערוץ. כזכור, בניגוד ל-yes ולהוט שמחויבות להשקיע אחוז קבוע מהכנסתן בהפקות מקור - סלקום ופרטנר אינן מחויבות לכך רגולטורית עובדה שמדאיגה את ארגוני היוצרים.

ירדני הדגישה באירוע כי המודל שלפיו יעבוד הערוץ כולל חלוקה זכויות עם היוצרים. "הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה, ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה מ-20 שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".

נתן אמר כי בימים אלה "אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים (50-50 חלוקת זכויות). הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".