סלקום הודיעה על שיתוף־פעולה עם הוט, במסגרתו ישתפו ביניהן תוכן וייצרו ממשק משותף • לאחרונה הודיעו yes ופרטנר על מהלך דומה • בשני המקרים דרוש אישור של רשות התחרות • החשש: פגיעה בשירות ועליית מחירים כתוצאה מהתכווצות מספר השחקנים בשוק
ההפסד המתמשך של פרטנר בתחום הטלוויזיה הוביל להסכם שלפיו היא תקנה תכנים מהמתחרה שלה • כעת נדרשת הכרעה האם מדובר בפגיעה בתחרות בשידורי הטלוויזיה או בתחומי הסלולר והאינטרנט שהצדדים פועלים גם בהם, איזו השפעה תהיה על התוכן, והיכן התועלת במחיר לצרכן
"פרטנר אף פעם לא רצו להשקיע בטלוויזיה, ולכן יצרו מותג ביניים", אומרים בשוק על ההסכם שבעקבותיו תציע החברה את התכנים של yes • איך זה ישפיע על התחרות, ומי עלולה להפסיד?
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית ServiceNow העניקה לכ-200 עובדיה בארץ סכום של 1,500 דולר, והפצירה בהם לאזן את חיי העבודה • המנכ"ל המקומי: "חשוב להתמודד עם השפעות המלחמה"
ערוץ 14 יצא היום בהודעה חריגה: בעוד יומיים שידורי הערוץ לא יהיו זמינים יותר למנויי פרטנר, לאחר שהערוץ הגיש דרישת תשלום על שידורים בפלטפורמה • מפרטנר נמסר: "ערוץ 14 העלה דרישות שלא עומדות בקנה אחד עם הוראות החוק"
בפני שתי חברות התקשורת הגדולות עומדות שתי אפשרויות: סגירה חד־צדדית של הפעילות הטלוויזיונית, שעלולה להסב להן נזק כבד כלכלית ותדמיתית - או חיפוש אחר שותף חיצוני • מהלך כזה יאפשר להן להתמקד במה שהן באמת טובות בו: סלולר וסיבים
פרטנר פרסמה את דוחות הרבעון השני והציגה צמיחה בהכנסות משירותים בסלולר, אך מכירות ציוד הקצה ירדו, והשוק הקווי בקיפאון - למרות הגידול במנויים באינטרנט • בדומה לפלאפון וסלקום, שירותי הנדידה סיפקו רוח גבית לתוצאות החזקות
לאורך השנים פרטנר העלתה והורידה את מחירי חבילת הטלוויזיה, כשלפני שלושה חודשים הוזילה אותם בחדות • המנכ"ל החדש אבי גבאי הודיע השבוע על חזרה למחיר הקודם, ככל הנראה לאחר שההוזלה לא הביאה להגדלת מכירות • ברקע: חוסר יציבות בענף עקב כניסת גופי תוכן חדשים
העלאת המחיר תקפה רק למצטרפים החדשים לחבילה שמבוססת על אפליקציה • העלאת המחיר מוסברת על רקע מחירי ההשקה של התוכנית החדשה, אך בפועל נדמה שפרטנר חשה שאין סיבה להוריד מחיר כשמתחרותיה נשארות יקרות יותר
לאחר כישלון התאגיד לקבל תשלום על שירותי ה-VOD שלו, כעת מבקשים מנהליו מהוט, yes, סלקום ופרטנר לשלם לו בהתאם למודל שיש להן מול קשת ורשת • לגלובס נודע כי המהלך עבר את אישור מועצת התאגיד, שהציבה תנאי: 50% מההכנסות ממכירת התכנים יועברו ליוצרים
רגע לפני כניסת ערוץ הטלוויזיה של דיסני ומיזם FREE TV מבית קשת, הוט ופרטנר מורידות מחירים ומציעות חבילות טלוויזיה בעשרות שקלים בודדים • האם זו תהיה מהפכת הסלולר החדשה, ואיך זה ישפיע על הרווחיות של החברות
החברה משיקה חבילה שמיועדת לטלוויזיות חכמות בלבד, ללא סטרימרים וללא טכנאים • בנוסף תשיק חבילה ב-99 שקל ביחד עם נטפליקס ותמכור סטרימרים ב-290 שקל
פרטנר מציגה רווח נקי של 115 מיליון שקל ב-2021, לאחר שנהנתה מהכנסה חד-פעמית של 43 מיליון שקל בגין הסכם שומות מס • המגזר הסלולרי השתפר מעט בזכות ההכנסות משירותי נדידה; במגזר הקווי נרשם הפסד תפעולי
פרטנר, שסולקת את נטפליקס דרך החשבונית שלה, הודיעה ללקוחותיה כי בעקבות העלאת המחיר שעליה הכריזה לאחרונה ענקית הסטרימינג, היא תעדכן במקביל את מחיר החבילות בפרטנר TV החל ממרץ
גבאי ככל הנראה יתפוס עמדה ניהולית בכירה, ורודב עשוי לשבת בדירקטוריון • לא צפויים שינויים מהותיים בסלולר, בטלוויזיה ובסיבים • מורה נבוכים לפרטנר תחת ההנהלה החדשה
ההשקה צפוי להתרחש במהלך 2022 • סלקום, פרטנר, הוט ו-yes מתחרות על האפשרות להיות המפעיל שישווק את השירות באופן בלעדי בחודשים הראשונים
NETFLIX (נטפליקס)yesאבי גבאיאיציק בנבנישתידוחות כספייםהוטחברות סלולרטלוויזיהסטרימינגפרטנר