השחקניות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית חלוקות בשאלה האם הצרכן הישראלי יסתפק בתוכן מיובא מחו"ל - או שמא עדיין ניתן לגבות פרמיה משמעותית עבור תוכן מקורי כחול-לבן
ההכנסות ברבעון החולף הסתכמו ב-805 מיליון שקל ■ ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר רשמה ירידה של 5% ל-62 שקל ■ המנכ"ל בנבנישתי: "יותר מ-20 אלף לקוחות ביקשו להצטרף לפרטנר TV"
עפ"י סלקום, השירות יהיה זמין עבור לקוחותיה כבר בימים הקרובים ללא תוספת עלות ■ פרטנר TV, שאמורה להתחיל לפעול בקרוב, מתעתדת להציע שירות דומה לטווח של שבועיים
מכסת 5,000 הנרשמים שהחברה הקציבה לעצמה התמלאה ■ פרטנר הגדילה את המכסה ל-10,000 נרשמים, ועפ"י הערכות תגיע בקרוב גם למספר הזה
לירן דן, לשעבר ראש מערך ההסברה הלאומי וכיום סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, מסביר בראיון בלעדי ל-G מה יש לפרטנר למכור בעולם הטלוויזיה הרווי כל-כך
בפרטנר מציינים כי ההיענות בהרשמה המוקדמת לשירות היא הרבה מעבר לציפיות המוקדמות, ובחברה נערכים להגביר את קצב ההתקנות שיחל כבר בסוף החודש הבא
"רווחיות פרטנר וסלקום בתחתית - יחס סיכוי-סיכון אטרקטיבי" ■ לאומי שוקי הון: "פרטנר יצרה איזון נכון בין עלות לאיכות"
בשורה התחתונה, פרטנר בהחלט הציגה היום מוצר מסקרן ומעניין
(עדכון) - החבילה תכלול 40 ערוצים, כולל ערוצי ספורט, תכני ילדים ושירות VOD - וכן אפשרות התחברות לנטפליקס ב-20 שקל נוספים ■ הממשק מאפשר הורדת אפליקציות וכולל כפתור המפנה ישירות ליוטיוב ■ והמחיר? חסר תחרות
NETFLIX (נטפליקס)yesאבי גבאיאיציק בנבנישתידוחות כספייםהוטחברות סלולרטלוויזיהסטרימינגפרטנר