פוחדים מלוח שפיצר? מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע

גיאוקטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר היא פעם נוספת ל-9 מיליון, והפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV

ההבדל בין האופן שבו הפרסומות המשודרות בימים אלה נטבע בתודעת הצופים ממשיך להיות מינורי, ויש מספר מצומצם של פרסומות הזוכות לזכירות ולאהדה גבוהות יחסית.

הוורסיה החדשה בקמפיין של בנק מזרחי-טפחות, שבה דביר בנדק מספר לבת שלו שגדולים לא מפחדים ממפלצות אלא מדברים כמו נחשים ומשכנתא, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, היא הפרסומת הזכורה ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-24% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

נתונים אלה קרובים מאוד לאלה של הפרסומת לבזק, עם גידי גוב כג'דעי, הממוקמת מיד אחריה בפער של שלוש עשיריות האחוז בלבד. שתי הפרסומות גם לא מאוד רחוקות זו מזו בשיעורי האהדה: 16.3% למזרחי-טפחות ו-14.4% לבזק. 

פרסומות
 פרסומות

היוצאת מהכלל גם השבוע, עם ליגה משל עצמה בכל הקשור לאהדה, היא הפרסומת ל-9 מיליון, המציגה את שני כהן עם ואן גוך. שיעורי האהדה לפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, נמוכים בכ-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.6%.

הקמפיין לפרטנר TV, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת השקעה כספית במדיה. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עומד סך ההשקעה בקמפיין על כ-1.3 מיליון שקל.

עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 757, נמוך בהשוואה לשבוע שעבר (788). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-41.8 מיליון שקל.