חדש: חבילות נופש לקפריסין בטיסות ישירות משדה דב

הטיסות, בחודשים יוני עד אוקטובר, יופעלו באמצעות מטוסי חברת התעופה עיט וישווקו ע"י איסתא ■ עוד בקרוב: טיסות ישירות מחיפה לקפריסין

מלון סיפריה מאריס פאפוס / צילום: המלון
מלון סיפריה מאריס פאפוס / צילום: המלון

בלי דיוטי פרי בדרך לחופשה: חבילות נופש וטיסות לחו"ל ייצאו גם מנמל התעופה שדה דב. הטיסות יופעלו באמצעות מטוסי חברת התעופה עיט וישווקו על-ידי איסתא. מדובר בטיסות ובחבילות לפאפוס שבקפריסין שימריאו בטיסה ישירה משדה דב בקיץ הקרוב, כלומר בחודשים יוני עד אוקטובר.

היתרון בטיסות אלה שם את הדגש על ייעול בזמנים בתהליך אל מול נמל התעופה בן-גוריון, לרבות גישה עבור תושבי תל-אביב והסביבה. מדובר במטוסים צרי-גוף המכילים 50 מושבים בלבד. משך הטיסה לקפריסין עומד על כ-40 דקות.

חבילות הנופש ישלבו לינה בבתי מלון שרכשה איסתא יחד עם הרשת פתאל. מדובר ב-3 בתי מלון הממוקמים בפאפוס, אשר בימים אלה עוברים שיפוצים לקראת שיא עונת התיירות.

וכמה תעלה חופשה? חבילת נופש הכוללת טיסה, העברות ולינה במלון בדרגת אירוח של 4 כוכבים (מלון לאורה ביץ) תתחיל ב-569 דולר ל-3 לילות (לאדם בחדר זוגי על בסיס הכול כלול). טיסה בלבד תעלה מ-279 דולר. 

טיסות ישירות מחיפה לקפריסין

ולא רק שדה דב: אחרי שהגיעה אל פתרונה מחלוקת נושא אבטחת הטיסות של החברות הישראליות ששמה בסכנת ביטול מאות טיסות של ישראייר ארקיע ואל-על לקיץ, גם התוכנית להפעלת טיסות ישירות מחיפה לקפריסין (בשיתוף-פעולה של ישראייר ואיסתא) חוזרת כמתוכנן - מהלך שיצא לדרכו עוד בשנה שעברה.

יצוין כי הטיסות מנמלי התעופה הקטנים משמעותית מנתב"ג לא שמות את הדגש על מחיר אלא על נוחות, לאור תהליך מהיר של בידוק בשדה דב ובחיפה. 

"נסיעה לחו"ל מנתב"ג עלולה להיות מסורבלת", אמר רונן קרסו, סמנכ"ל איסתא. "משך הטיסות ליעדים כמו קפריסין הוא מאוד קצר, אולם ההגעה לנתב"ג, ביקורת הדרכונים, החניה וכדומה אורכים זמן, כך שצריך להגיע לנמל התעופה בטווח של 3 שעות, כשהטיסה עצמה נמשכת 40 דקות. בטיסה ישירה משדה דב תושבי גוש דן יוכלו להגיע מעט מיותר משעה לפני הטיסה. לראשונה השנה, הנוסעים יוכלו להמריא מ-3 שדות תעופה לפאפוס: נתב"ג, חיפה ושדה דב. המטרה היא להנגיש את חופשות הנופשונים הקצרות בחו"ל ככל האפשר".