רייטינג: "המירוץ למיליון" בראש; 11.1% צפייה לראיון עם אולמרט

תוכנית הריאליטי החזקה של רשת נפרדה אמש עם רייטינג של 22% וממוצע עונתי גבוה של 18.2% ■ קשת מכניסה 7 תוכניות לעשירייה הראשונה בשבוע החולף

"המירוץ למיליון" של רשת סיימה אמש עונה שהתחילה אי-אז באוקטובר 2017, לפני הפיצול, עם גמר שרשם נתון של 22%, ו-667 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, מה שממקם אותה בבטחה במקום הראשון השבועי. "המירוץ" הייתה ללא הספק התוכנית החזקה של רשת מאז הפיצול והיא מסיימת את עונתה הארוכה - 35 פרקים, לא כולל לקטים - עם נתונים מרשימים. ממוצע רייטינג של 18.2% בקרב בתי אב במגזר היהודי (מקום שני אחרי "חתונה ממבט ראשון" של קשת), ו-531 אלף צופים בכלל האוכלוסייה (מקום ראשון).

יחד עם זאת, משדר הגמר אמש לא הצליח להתעלות מעל נתוני משדרי הגמר של תוכניות הריאליטי של קשת ("חתונה ממבט ראשון", "הכוכב הבא" ו"מאסטר שף") והוא ניצב רק במקום הרביעי מבין הגמרים בעידן שאחרי הפיצול.

מלבד שני משדרי "המירוץ למיליון" אתמול - שעל רשת מוטלת כעת משימה קשה למצוא לה תחליף הולם בטבלה - בערוץ מכניסים השבוע לעשירייה גם את משחק שמינית גמר ליגת האלופות בין ברצלונה לצ'לסי במקום העשירי. קשת אחראית השבוע לשבע תוכניות בטבלה, ובראשן, במקום השני, "צומת מילר" עם שיא לעונה של 19%. הראיון של גיל ריבה עם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ששודר אתמול מול גמר "המירוץ למיליון" מגיע ל-11.1% ולא נכנס לטבלה השבועית.

רייטינג
 רייטינג

בנתון הממוצע השבועי של הרייטינג בפריים-טיים (20:00-23:00), קשת ממשיכה להוביל אך נחלשת ל-12.3%, רשת מתחזקת ל-10.3%, וערוץ עשר שומר על יציבות עם 6.2%.

חדשות בסוף השבוע: אילה חסון בערוץ עשר מגיעה ל-6.3% ומצליחה באופן חריג לרשום נתון גבוה יותר מהנתונים הנפרדים של "אולפן שישי" שנחלשת משמעותית גם ברשת (6.2%) וגם בקשת (5.5%). במוצאי שבת, "חדשות סוף השבוע" עם דנה ויס מתחזקת גם ברשת עם 11.7% וגם בקשת עם 10.4% (22.1% מצרפי). מנגד, "המגזין" בהגשת אושרת קוטלר בערוץ עשר נחלשת ל-7.1%.