טינדר לא נבהלת מפייסבוק: "שירות הדייטינג? לא ישפיע עלינו"

מנדי גינזברג, מנכ"לית מאץ' הבעלים של טינדר: הצעד של הרשת החברתית דווקא עשוי לעזור בהסרת הסטיגמה שקיימת על דייטינג אונליין

טינדר/ צילום: שאטרסטוק
טינדר/ צילום: שאטרסטוק

Match Group, שמחזיקה באפליקציות היכרויות כמו טינדר ואוקייקיופיד, אומרת שאינה מודאגת משירות הדייטינג שפייסבוק חשפה בשבוע שעבר בכנס המפתחים של החברה. מנכ"לית מאץ', מנדי גינזברג, אמרה בהצהרה לעיתונות כי הצעד של הרשת החברתית דווקא עשוי לעזור בהסרת הסטיגמה שקיימת על דייטינג אונליין. הדברים נאמרו עם שחרור הדוח של מאץ' לרבעון הראשון, שהציג תוצאות טובות מהתחזיות.

החברה הקדישה שקופית מיוחדת לפייסבוק עם פרסום הדוח שלה, בה הציגה מידע לפיו המשתמש הממוצע בשירותי דייטינג אונליין משתמש ב-3 אפליקציות בו-זמנית. לכן החברה מאמינה כי שימוש בשירות של פייסבוק לא יבוא על חשבונה. "אנחנו לא חושבים שלפייסבוק תהיה השפעה כלשהי על טינדר, שמהווה את מנוע הצמיחה שלנו", אמרה גינזברג. היא הוסיפה כי כניסת פייסבוק לשוק אף עלולה להעלות את מספר האנשים שמרגישים בנח עם שימוש בשירותים כאלה.

ההתייחסות המיוחדת לפייסבוק עם חשיפת הדוח מגיעה כניסיון להרגיע את המשקיעים. לאחר הכרזת פייסבוק על השירות, מניית מאץ' חוותה ירידה חדה של 22%. חשיפת הדוח החזק לרבעון הראשון אתמול הביאה לעלייה של כמעט 5% בערך המנייה בשעות שאחרי המסחר.

הרווח של מאץ' לרבעון הראשון היה 99.7 מיליון דולר, כמעט פי שלושה מהרווח ברבעון המקביל בשנה שעברה. ההכנסות של החברה הציגו עלייה של 36% מהרבעון המקביל ועמדו על 407 מיליון דולר. מספר המשתמשים בטינדר עומד כעת על 3.5 מיליון משתמשים, 368 אלף מתוכם נוספו לשירות במהלך הרבעון הראשון.