משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם

היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה • בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם • נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו

טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו
טיב טעם / צילום: לם וליץ סטודיו

האם תקציב הפרסום של קבוצת טיב טעם בדרך למשרד הפרסום LEAD? ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים מתנהל משא-ומתן מסחרי אינטנסיבי במטרה להעביר את התקציב למשרד. עם זאת, בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם, מה שעשוי להביא בסופו של דבר לפיצוץ התהליך.

בשבועות האחרונים מנסה קבוצת טיב טעם למצוא משרד פרסום שיטפל בתקציב שלה, המוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה. נציגי הקבוצה נפגשו עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שנמנה עם קבוצת פובליסיס, אשר ליו"ר הקבוצה, יורם באומן, יש קשרים אישיים חמים עם מנכ"ל קבוצת טיב טעם, עדי כהן. 

אחד מלקוחות העוגן של באומן הוא קבוצת סופר-פארם, שטרפדה בעבר ניסיונות של המשרד לטפל בתקציבי קמעונאות אחרים - גם אם הם אינם מתחרים ברשת באופן ישיר. בבאומן לא לקחו סיכון ועדכנו את סופר-פארם מראש על הפגישה הצפויה ואף קיבלו על כך אישור. עם זאת, נראה כי בטיב טעם בחרו בשלב זה שלא להתקדם עם באומן, ובמקביל פנו למשרדים נוספים, ביניהם LEAD אוגילבי מקבוצת אדלר-חומסקי.

היצע המשרדים שיכול לטפל בתקציב לא גדול 

תקציב הפרסום של קבוצת טיב טעם טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. קבוצת מקאן רוכשת במקביל מדיה למספר רשתות קמעונאיות, בין היתר, לקבוצת רמי לוי. כפי שנחשף ב"גלובס", לפני כ-3 חודשים הוחלט על הרחבת שיתוף-הפעולה בין מקאן לרמי לוי גם מעבר לתחומי המדיה, והחברה קיבלה את הטיפול במלוא התקציב. 

זמן קצר לפני כן יצרו מקאן עבור טיב טעם קמפיין פרסום ברוח מגילת העצמאות, שזכה להדים רבים, והם לא מיהרו לוותר על התקציב. קבוצת מקאן כוללת זרועות פרסום נוספות, כמו למשל מקאן ואלי, ובמשרד השקיעו מאמצים בלשמר את התקציב בקבוצה. אופציה נוספת שהוצעה היא הקמת צוות ייעודי של פרילנסרים שממילא עובדים עם מקאן שייתן שירות אך ורק לטיב טעם, אך ההצעות לא נענו, ובטיב טעם בחרו לחפש משרד חדש.

עם זאת, היצע המשרדים שעומד לרשות הקבוצה אינו גדול, מאחר שחלק ניכר מ-20 המשרדים הגדולים כבר מטפל בתקציבי רשתות קמעונאיות מתחרות.

בטיב טעם בחרו שלא להגיב לידיעה.