קבוצת המדיה הופ לוקחת חלק בפרויקט לכבוד יום הילד הבינלאומי

במסגרת הפרויקט, שיזמו לקראת יום הילד הבינלאומי Children's BBC ו-SKY Kids, הופקו 12 סרטים קצרים שמטרתם להעצים ולעורר השראה בקרב הדור הצעיר

ילדים / צילום: Shutterstock / א.ס.א.פ קריאייטיב
ילדים / צילום: Shutterstock / א.ס.א.פ קריאייטיב

קבוצת המדיה הופ לוקחת חלק בפרויקט מדיה בינלאומי שמטרתו העצמת ילדים. במסגרת הפרויקט, שיזמו לקראת יום הילד הבינלאומי Children's BBC ו-SKY Kids, הופקו 12 סרטים קצרים שמטרתם להעצים ולעורר השראה בקרב הדור הצעיר, המוקף בחדשות ללא הפסקה ולחצים של רשתות חברתיות. בפרויקט לוקחים חלק גופי תקשורת גדולים נוספים: ערוצי הילדים של ABC , BBC , CBC ,Sky ,Disney ועוד.

כל אחד מהגופים המשתתפים הפיק סרט קצר תחת מספר נושאים מרכזיים מתוך עולמם של הילדים. השותפים בפרויקט בחרו להשיק אותו אתמול, ביום הילד הבינלאומי, מועד עליו הכריז האו"ם כבר ב-1954 ומצוין ברחבי העולם בדרכים שונות. בכל שנה, מציין האו"ם יום זה בנושאים הקשורים בזכויות ילדים ובמעמדם המשתנה בעולם.

לצד הסרטים, המיועדים לילדים בגילאי 4-12, יקודם אתר אינטרנט שבו יועמדו לרשות הורים ומחנכים חומרי רקע, הצעות למשחקים ופעילות המשך. ההורים והילדים יוכלו להיעזר בתכנים אלו כדי ללמוד כיצד להתגבר על חרדות שעשויות להיות להם, בדרך יצירתית ומהנה.

אתמול שודרו כל הסרטים במקביל בכל העולם בערוצי הטלוויזיה ובפלטפורמות נוספות כגון אתרי אינטרנט, יוטיוב ופייסבוק של כל השותפים בפרויקט.

בערוץ הופ! ובמסכים הדיגיטליים המגוונים של הקבוצה היה יום שידור מיוחד שבו הוקרנו גם תכני הפרויקט כולם וגם תכנים נוספים המקושרים לתמה המרכזית של הפרויקט. באתר הופ! יעלה מתחם ייעודי של וידאו ומשחקים מעוררי מחשבה המזמינים את הילדים לנקוט עמדה ולפעול.