המודל העסקי נכשל: H&M הודיעה על סגירת מותג הג'ינס צ'יפ מאנדיי

מותג האופנה הסקנדינבי שהיה בבעלות H&M מאז 2008 ייסגר בסוף יוני 2019 • "המגמה השלילית במותג נמשכת זמן רב מדי", נמסר מ-H&M

H&M / צילום: shutterstock
H&M / צילום: shutterstock

H&M, קמעונאית האופנה השנייה בגודלה בעולם, הודיעה היום (ג') כי היא סוגרת את מותג הג'ינס העצמאי שברשותה Cheap Monday (צ'יפ מאנדיי). רשת האופנה רכשה את פאבריק סקנדינביאן AB, הבעלים של מותג צ'יפ מאנדיי, בשנת 2008. זו הייתה הרכישה הראשונה של תאגיד האופנה הבינלאומי.

המותג הסקנדינבי צ'יפ מאנדיי מוכר מסביב לעולם בזכות סקיני ג'ינס זולים במיוחד ושתי רשתות חנויות-בנות בשם Weekday ו-Monki. הוא נמכר במעל 3,000 חנויות בינלאומיות אך גם זמין אונליין ובעל חנות דגל בלונדון.

"צ'יפ מאנדיי בעלת מודל עסקי מסורתי שאותגר רבות בשנים האחרונות עקב שינויים בתעשייה", מסרה רשת H&M בהצהרתה. "ישנה מגמה שלילית במכירות וברווחיה של צ'יפ מאנדיי לאורך זמן רב מדי, ולכן הוחלט בקבוצת H&M לסגור את המותג".

עוד נמסר מ-H&M כי היא מתכננת את סגירת כל הסניפים של צ'יפ מאנדיי עד לסוף חודש יוני 2019.