הדוקו מנצח את הריאליטי: "עובדה" גברה על "הכוכב הבא לאירוויזיון"

התוכניות של קשת כבשו את טבלת הרייטינג השבועית • רשת יכולה להתנחם בשתי תוכניות של "שנות ה-80", שהתברגו במקום השלישי ובמקום התשיעי בטבלה

אילנה דיין / צילום: דור מלכה
אילנה דיין / צילום: דור מלכה

טבלת התוכניות הנצפות השבוע טומנת בחובה השבוע מספר הפתעות, שמציגות את העדפות הצפייה השבוע באופן מעט שונה מאשר מקובל לחשוב. התוכנית הנצפית ביותר היא לא מז'אנר הריאליטי או הדרמה, שלכאורה חביבים כל-כך על הקהל בישראל, אלא דווקא תוכנית פתיחת העונה של "עובדה" עם אילנה דיין בשידורי קשת, שרשמה רייטינג של 21%. למעשה, אפשר לומר שכמו בשבוע שעבר עם "המתחזים", גם השבוע הדוקו ניצח את הריאליטי.

הפתעה נוספת נרשמה בשבת, כאשר לאחר עלייה מתמדת בנתוני הרייטינג, התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" רשמה ירידה בנתונים וגם הגיעה למקום הרביעי בטבלה, אחרי פרק בסדרה "שנות ה-80" של ערוץ רשת שטיפס למקום השלישי.

עם זאת, ההצלחה של "שנות ה-80" על פני הפרק של "הכוכב הבא" היא כמעט קרן האור היחידה של רשת בטבלה שנשלטת כמעט כולה על-ידי קשת: מתוך 10 התוכניות המובילות, 8 הן תוכניות של קשת, שבנוסף ל"עובדה" ול"כוכב הבא" מצליחה להכניס לדירוג גם את "MKR המטבח המנצח", שני פרקים של "סברי מרנן" ששודרו ביום שישי ואת מהדורת החדשות המרכזית היומית.