אופל | בלעדי

תקציב הפרסום של לקסוס עובר למשרד לעומק התודעה

התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד כה במשרד הפרסום JWT • תקציב מותג הרכב אופל, שנוהל ע"י לעומק התודעה, יוצא למכרז

חילופי ידיים בתקציבי הרכב: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום לעומק התודעה יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב לקסוס המשווק בישראל על-ידי טויוטה. התקציב, שמוערך בכ-10 מיליון שקל, טופל עד עתה במשרד הפרסום JWT, ישראל שמחזיק בו מאז 2012.

לעומק התודעה טיפל השנה האחרונה בתקציב הפרסום של מותג רכב אחר: המותג אופל שבבעלות קבוצת שלמה שמלצר. גם היקף תקציב זה עומד על כ-10 מיליון שקל.

לכאורה לא אמור להיות ניגוד אינטרסים בין אופל ללקסוס. אמנם שניהם מותגי רכב, אבל לקסוס הוא רכב יוקרה שפונה לצרכני פרימיום, ואילו אופל הוא מותג שפונה לקהל הרחב יותר ומשחק בעיקר בקטגורית המחיר. לכן האמינו במשרד לעומק התודעה כי קיימת אפשרות לשמר אצלם את שני התקציבים. בלקסוס אמנם הסכימו לאפשרות, אך באופל בחרו לבחון אופציות נוספות, והם מקיימים בימים אלה מכרז בין שני משרדי פרסום המתמודדים על התקציב, בהם גם JWT שאיבד כאמור את לקסוס.

און גולדשטיין, מנכ"ל משותף במשרד לעומק התודעה, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "לעומק התודעה שמח ונרגש על צירוף לקסוס לרשימת לקוחותיו. אין צורך לספר על העוצמות של המותג הזה. לאחר ההתקשרות עם לקסוס דווחו מנהלי אופל על הגיוס החדש והכל נעשה בשקיפות מלאה. אנו עומדים לרשות אופל ותומכים בהם בכל החלטה שיקחו בעקבות המהלך הזה. נשמח ונקווה שנוכל להמשיך לטפל במותג אופל במקביל, כיוון שאין תחרות ישירה בין המותגים או הדגמים, אך כאמור, זה לשיקול אנשי אופל שמאוד מוערכים על-ידי המשרד". 

מלקסוס נמסר בתגובה לפניית "גלובס": "אנו מודים ל-JWT על 5 שנים של עשייה משותפת. במהלך התקופה ראינו בצוות שותפים אמיתיים, שליוו ותמכו בפעילויות החברה והציעו זווית חדשנית ומרעננת. בתקופת עבודתנו המשותפת ביססה לקסוס את מעמדה כגורם משמעותי בשוק רכבי היוקרה בישראל, והציגה צמיחה של 90% בהיקף המכירות. כעת אנו יוצאים לדרך חדשה, בליווי משרד לעומק התודעה, ואנו בטוחים כי עבודתנו המשותפת תסייע לנו לכבוש פסגות חדשות ולהמשיך לחזק את נוכחות המותג בישראל".