הסלמונלה חוזרת לטחינה: חשש לסלמונלה בחומר הגלם של מעדני מיקי

חברת מעדני מיקי הודיעה על חשש להימצאות סלמונלה בחומר הגלם (טחינה גולמית) אותו היא רוכשת מספק חיצוני • מעדני מיקי מייצרת סלטים גם במסגרת מותג פרטי (רמי לוי), והקריאה כעת מתייחסת גם למוצרים הללו - טחינה וחומוס במשקלים 250 גרם ו-3 ק"ג

חברת מעדני מיקי הודיעה הערב (ג') על חשש להימצאות סלמונלה בחומר הגלם (טחינה גולמית) אותו היא רוכשת מספק חיצוני. "החברה תבצע תחקיר מקיף ומעמיק כדי להגיע למקור הבעיה על-מנת שניתן יהיה למנוע את הישנותה בעתיד", לשון הודעה החברה.

מעדני מיקי מייצרת סלטים גם במסגרת מותג פרטי (רמי לוי), והקריאה כעת מתייחסת גם למוצרים הללו, כשמדובר בטחינה ובחומוס במשקלים 250 גרם ו-3 קילוגרם.

רשימת המוצרים החשודים כנגועים בחיידק הסלמונלה / צילום: "מעדני מיקי"
 רשימת המוצרים החשודים כנגועים בחיידק הסלמונלה / צילום: "מעדני מיקי"

ב-2016 זכורה קריאה דומה של יצרניות טחינה, לאור הימצאות סלמונלה במוצרים שונים, בין היתר של סלטי שמיר ובראכה. קריאה נוספת הייתה גם ב-2017.

מחברת מעדני מיקי נמסר כי "מתוך זהירות ואחריות כלפי לקוחותינו, החברה פועלת לאיסוף המוצרים מן המדפים. במקרה שקיים לקוח אשר מוצר המופיע ברשימה נמצא ברשותו, הוא מתבקש שלא לצרוך אותו. החברה עדכנה את משרד הבריאות, עושה כמיטב יכולתה על-מנת להימנע מתקלות מסוג זה ומתנצלת בפני לקוחותיה".