שקד בעקבות בנט: לא אתנגד ליישום חוק החסינות הנוכחי כלפי נתניהו

יו"רית מפלגת ימינה בכנס התאחדות התעשיינים: "אם נתניהו יבקש הטלת חסינות מהסיבה של טובת הציבור, אנחנו בהחלט נשקול גם את היציבות השלטונית" • "ברור לי שנתניהו רוצה את גנץ בממשלתו. העובדה שבליכוד תוקפים את לפיד ולא את גנץ זו הוכחה"

איילת שקד בכנס התעשיינים / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים
איילת שקד בכנס התעשיינים / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

יו"רית מפלגת ימינה, איילת שקד, מאששת את דברי נפתלי בנט כי ימינה לא תתנגד ליישום חוק החסינות הנוכחי בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו. 

בכנס התאחדות התעשיינים אמרה שקד: "לא נתמוך ולא נסכים לחוק חסינות אחר. כרגע יש חוק חסינות. אם המועמד יחליט להגיד כתב אישום, ונתניהו יבקש הטלת חסינות מהסיבה של טובת הציבור, אנחנו בהחלט נשקול גם את היציבות השלטונית. נשקול את כל השיקולים בהתאם לעובדות שיוצגו בפנינו". 

יש סיכון שנתניהו עובד עליכם, ולא תהיו בממשלה הבאה?

"אני רואה שהליכוד תוקף בעיקר את יאיר לפיד ולא את בני גנץ, וברור שמכשירים את כניסתו של גנץ לממשלה. אני יודעת שעמיר פרץ מכשיר את כניסתו לממשלת נתניהו. אני מתרכזת בכך שימינה תהיה מפלגה גדולה. עמיר פרץ רוצה להעלות מסים. אנחנו רוצים להוריד מסים ולהוריד ברגולציה. 

לדבריה, "בני גנץ לא יהיה ראש ממשלה. אנחנו נמליץ על נתניהו. אני מקווה שהוא יקים ממשלה איתנו. בהיסטוריה הוא הוכיח שהוא קודם פונה למפלגות שמאל. ב-2009 נתניהו הקים קואליציה עם אהוד ברק. ב-2013 הוא חתם עם ציפי לבני ורצה להכניס את לפיד בלעדינו. ב-2015 הוא הטיס את בוז'י הרצוג למדינות ערב בשביל להכניס אותו לקואליציה.

"ברור לי שנתניהו רוצה את גנץ בממשלתו. העובדה שהם תוקפים את לפיד ולא את גנץ זו הוכחה".