אמזון תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות מקאן ת"א

הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ

אמזון / צילום: shutterstock
אמזון / צילום: shutterstock

אמזון מעמיקה את פעילותה בישראל: ל"גלובס" נודע כי החברה תעלה השבוע קמפיין השקה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. העיתוי שנבחר להשקת הקמפיין אינו מקרי: מדובר בימים ספורים לפני ימי הקניות הבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי שמנקזים היקפי קניות ברשת בהיקפים עצומים.

הקמפיין מתמקד בשתי נקודות עיקריות: העברת המידע על כך שהאתר הבינלאומי מופיע גם בגרסה בעברית וקידום מבצע המשלוח חינם עליו הכריזה אמזון לפני מספר ימים. נציין כי זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ.

אמזון עובדת בצמוד לאירועי הקניות הבינלאומיים: רק בשבוע שעבר, בסמוך ל"יום הרווקים הסיני", הכריזה החברה על מבצע שילוח חינם לישראל בקנייה מעל 49 דולר. אומנם לא כל המוצרים נכללים בשילוח החינמי לישראל, אך אלפי מוצרים בקטגוריות השונות בפנים.

במקביל הועלתה גרסה של האתר הבינלאומי בעברית - אותו אתר שממנו אמורות להתבצע בימי הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי עיקר הקניות ברשת. נזכיר כי במקביל השיקה אמזון לפני שבועות ספורים פלטפורמה שכוללת רק מוכרים בישראל, המארחת סוחרים ישראלים שלרבים מהם יש אתר מכירתי עצמאי משלהם. פעילות זאת היא בהיקפים קטנים יחסית, ולכן אמזון לא תמכה במהלך באופן פרסומי.

הכנסת השפה העברית לאתר הבינלאומי היא מהלך גדול בהרבה, כי היא מקלה באופן משמעותי את ביצוע הקניות ברשת דרך האתר.