חברת התעופה הטורקית אטלס גלובל מחדשת את פעילותה

החברה עדכנה באתר האינטרנט שלה כי מ-21 בדצמבר כל הטיסות שלה ישובו לפעול • טורקיש איירליינס הפסיקה לאחרונה את הקו הישיר שהפעילה מת"א לאיזמיר

חברת התעופה הטורקית אטלס גלובל מחדשת את פעילותה. החברה הטורקית, שגם מפעילה טיסות ישירות מתל אביב לאיסטנבול, הודיעה ב-26 לנובמבר כי תשהה את כל טיסותיה לטובת "הפסקה לצורך ארגון מחדש במטרה לשדרג את חווית הטיסה". ההודעה המפתיעה בשעתו הובילה לספקנות ולתהייה האם החברה נקלעה לקשיים והיא בדרך לסגירה.

בהודעה שפרסמה החברה כעת באתר האינטרנט שלה, היא מעדכנת כי מ-21 לדצמבר כל טיסותיה ישובו לפעול. עוד מודיעה החברה כי כל הכרטיסים שנרכשו מראש לטיסות בתאריכים שבין26 לנובמבר ועד 21 לדצמבר ואשר היו ב"הולד", יוכלו להפשיר כעת. הנוסעים מוזמנים לפנות היום (ה') ומחר לסוכני הנסיעות או ישירות לחברה ולבקש לשנות את המועד לכרטיסים הללו.

אטלס גלובל נכנסה לישראל לפני כשנתיים וחצי והשיקה קו טיסות ישירות לאיסטנבול. מתחילת שנת 2019 ועד לסוף חודש נובמבר הטיסה החברה בתנועת הלוך ושוב כ-200 אלף נוסעים בקווים מישראל ואליה. מספר זה שיקף צמיחה של 119% לעומת היקף הפעילות של החברה בשנת 2018, שהסתכמה עם תנועה של 91 אלף נוסעים.

אטלס גלובל היא חברת התעופה השלישית מטורקיה שפועלת בקווים מישראל, לצד טורקיש איירליינס, שמפעילה 10 טיסות יומיות מתל אביב לאיסטנבול; ופגסוס, שטסה גם לאנטליה.

בתוך כך, טורקיש איירליינס הפסיקה לאחרונה את הקו הישיר שהיא הפעילה מתל אביב לאיזמיר. הקו הזה הושק בחודש מאי האחרון במתכונת של 4 טיסות שבועיות. עד לחודש נובמבר בוצעו 205 טיסות בקו. טורקיש תכננה להפעיל את הקו הזה עונתית, אולם כפי הנראה הוא לא יחודש גם בשנה הבאה.

איזמיר נחשבת ליעד תיירותי מוביל ושוכנת על החוף האגאי בטורקיה, אלא שעבור התייר הישראלי פחות. עדיין מרבית הטסים מישראל בקווים לטורקיה ממשיכים ליעד אחר כשטורקיה משמשת עבורם כיעד ביניים.

מתחילת השנה ועד לסוף חודש נובמבר הטיסה טורקיש איירליינס כ-1.1 מיליון נוסעים בתנועת הלוך ושוב, עלייה של 7.5% לעומת השנה הקודמת.