צ'ק אין | פיצ'ר

5 אפליקציות שכדאי להוריד לפני הנסיעה הבאה לחו"ל

כל-כך הרבה אפליקציות, חלק חיוניות יותר וחלק פחות, מציעות לנוסעים לחו"ל לשכלל, לייעל ולסדר את הנסיעה • אילו אפליקציות לא כדאי לפספס?

נסיעה לחו"ל / אילוסטרציה: shutterstock
נסיעה לחו"ל / אילוסטרציה: shutterstock

כל-כך הרבה אפליקציות, חלק חיוניות יותר וחלק פחות, מציעות לנוסעים לחו"ל לשכלל, לייעל ולסדר את הנסיעה. את חלקן כדאי בהחלט להוריד - מפות, המלצות, ניהול ההוצאות הכספיות במהלך הטיול והתראות על שינוי סטטוס הטיסה - כל אלה יכולים רק להועיל. המלצה נוספת היא להוריד את אפליקציית חברת התעופה שעמה אתם טסים, אבל גם למחוק אותה מיד עם סיום הנסיעה. ברוב האפליקציות אפשר לעשות צ'ק אין מהיר ולקבל בורדינג פס דיגיטלי ביעילות, לראות את מפות ההושבה וכדומה. אילו אפליקציות לא כדאי לפספס?

ניהול הנסיעה: TripCase

האפליקציה TripCase מציעה להכניס את כל פרטי הנסיעה למקום אחד: פרטי הטיסה (כולל מספר טיסה ולו"ז מעודכן), כתובת ופרטי הלינה, אנשי קשר שמתלווים (יעיל בנסיעה עסקית), מסמכים רצויים (כולל סריקת חשבוניות) ועוד. ניהול כל נסיעה מופיע בנפרד ומאפשר לכם לקבל עדכונים. האפליקציה שמחוברת למערכות המידע של חברות התעופה שולחת עדכונים במקרים של עיכוב בטיסה או שינוי בשער ההמראה. אם הטיסה ממריאה בזמן תקבלו התראה גם לזה. היסטוריית הטיולים נשמרת במקום אחד. אפליקציה נוספת שמציעה שירות דומה היא Tripit. האפליקציות זמינות באנדרואיד וב-ios והן חינמיות.

ניהול ההוצאה הכספית: Trail Wallet

האפליקציה Trail Wallet מציעה לנהל את כל ההוצאות בזמן אמת במהלך הנסיעה. כל נסיעה מחושבת בנפרד וכל הוצאה מוצגת במטבע לפי בחירה (מטבע מדינת היעד או המטבע המקומי שלכם). החלוקה לסגמנטים מאפשרת לראות כמה הוצאתם על לינה, על אוכל, על קניות, על מוניות וכד'. בסוף הנסיעה תוכלו לקבל מפת הוצאות שתשקף מה היה הנתח של כל אחד מהסגמנטים. האפליקציה גם מאפשרת להגדיר תקציב יומי. היסטוריית ההוצאות נשמרת. האפליקציה זמינה ב-ios בלבד והיא חינמית.

ניהול הטיול: Visit a city

האפליקציה Visit a city מציעה לעזור בארגון הטיול כשהיא מספקת לו"ז מתוכנן מראש לפי היעד ומספר הימים הרצויים - את כל האתרים המומלצים אפשר לראות על גבי מפה וכך גם לייעל את הזמן בביקור באתרים סמוכים. האפליקציה גם מדווחת כמה זמן כדאי להקדיש לכל מקום, בנוסף מוצג מידע חיוני כמו שעות פתיחה או עלות כניסה לאתרים שונים. האפליקציה חינמית והיא זמינה באנדרואיד וב-ios.

להקשיב למקומיים: Culture Ttip

מדובר באפליקציה המציעה לחשוף את העיר בה אתם מבקרים מזווית אחרת. היא מאגדת לכל יעד שלל המלצות, כולל מקומות "בנאליים", אך בעיקר המלצות של מקומיים כמו השכונות הטרנדיות או המסעדות השוות שמומלצות על ידי בלוגרים או תושבים. האפליקציה כוללת יותר מ-200 יעדים. את ההמלצות שמצאו חן בעינכם אפשר לשמור ברשימה בחלוקה לפי קטגוריות על גבי מפה. ההמלצות זמינות גם בסרטוני וידיאו קצרים. האפליקציה זמינה באנדרואיד וב-ios והיא חינמית.

ניהול מפות: CityMaps2go

מדובר באפליקציה שמציעה את מפות האזור שבו אתם נמצאים במצב אופליין. אפשר להתאים את המפה למסלול המתוכנן ולסמן עליה נקודות ציון ומקומות שתרצו לבקר בהם, עוד אפשר להוסיף הערות לגבי אותם מקומות. ברגע שהאפליקציה מזהה חיבור לאינטרנט היא מסמנת את מיקומכם על גבי המפה. לפני הנסיעה ליעד מסוים יש להוריד את המפה (לפי מדינות או ערים מסוימות) כשלבחירתכם ניתן להוריד גם מאמרים רלוונטיים ליעד הנבחר. גרסת הבסיס היא חינמית, גרסת הפרו, במחיר של 44 שקל, מציעה שירותים נוספים. האפליקציה זמינה באנדרואיד וב-ios.