פירמת הייעוץ ורואי החשבון Deloitte ישראל תאפשר לעובדיה לעבוד יום מהבית

ככל הידוע, מדובר בפירמת ייעוץ וראיית חשבון הראשונה מקרב חמשת הפירמות המובילות בארץ המודיעה באופן רשמי על האפשרות של עובדיה לבחור לעבוד מהבית

יום עבודה מהבית - זה הצ'ופר שיקבלו עובדי פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte ישראל מהנהלת הפירמה בקרוב.

בהודעה ששיגרה הפירמה היום (א') ל-1,200 עובדיה נמסר כי החל מחודש מרץ הקרוב הם יוכלו לבחור יום אחד בשבוע בו יעבדו מהבית. בכך מצטרפת Deloitte ישראל לשורה של חברות ישראליות גדולות במשק שהודיעו כי יאפשרו לעובדיהן יום עבודה אחד מהבית, ביניהן חברת אמדוקס, חברת הביטוח הראל וחברת ביטוח ישיר.

בהודעה שיצאה מהנהלת הפירמה לכלל העובדים, והגיעה לידי "גלובס", נכתב: "עולם העבודה העתידי מתעצב ומשתנה בעקבות פיתוחים טכנולוגיים, תהליכי גלובליזציה ושינויים בציפיות ובצרכים של ההון האנושי ממקום העבודה. כל אלה מהווים, היום יותר מתמיד, גורם השפעה מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות לגבי אופן ההתנהלות של כל ארגון ומעסיק".

עוד נכתב בהודעה כי "במסגרת סקר ה-Talent השנתי שקיימנו לאחרונה עלה כי אחד הדברים החשובים ביותר לכולנו הוא הרצון לקיים איזון נכון יותר בין העבודה לחיינו הפרטיים. כארגון ששואף להתאים את עצמו למציאות המשתנה, תוך הקשבה ומחויבות לשים את הצרכים שלכם בראש סדר העדיפויות ולייצר סביבת עבודה תומכת וגמישה, הוחלט כי מעתה נוכל לבחור יום אחד בשבוע בו נעבוד מהבית. אנו מאמינים כי מודל של 'יום עבודה מהבית' יתרום ל-Well-being של כולנו ולצד זה גם יצמצם את כמות האנרגיה המזהמת שאנו מייצרים".

ככל הידוע, מדובר בפירמת ייעוץ וראיית חשבון הראשונה מקרב חמשת הפירמות המובילות בארץ המודיעה באופן רשמי על האפשרות של עובדיה לבחור לעבוד מהבית.