משלוחה וגט דליברי יאחדו כוחות מול וולט ותן ביס - אך יגבו את אותן העמלות

בחברות מציינים כי השירות החדש שיציעו יאפשר לראשונה להזמין משלוח למרחק גדול משמעותית מ-4 ק"מ בין המסעדה ליעד המסירה, בשונה ממרחק השילוח המקובל כיום בתחום המסעדנות

גט / צילום Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
גט / צילום Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

חברת משלוחה, המפתחת שירותים טכנולוגיים למסעדות , ו-Gett Delivery, שירות המשלוחים של חברת Gett, משתפות פעולה ומשיקות שירות משלוחים ממסעדות שיתחרה בתן ביס וב-Wolt.

בחברות מציינים כי השירות החדש שיציעו יאפשר לראשונה להזמין משלוח למרחק גדול משמעותית מ-4 ק"מ בין המסעדה ליעד המסירה, בשונה ממרחק השילוח המקובל כיום בתחום המסעדנות.

בהודעה ששיגרו שתי החברות לתקשורת מתפאר מנכ"ל משלוחה, דניאל רחמים, כי "חברות שליחויות בבעלות זרה הפועלות בישראל מנצלות את גובה ההזמנה לניפוח עלויות המשלוח", אולם כעת מתברר כי התעריף שהוא מבקש מהמסעדנים זהה לעמלה שגובה תן ביס מחלק ניכר מהעסקים.

"שיתוף-הפעולה בין החברות הישראליות משלוחה ו-Gett Delivery מאפשר להוריד את עלות המשלוחים למסעדן עד ל-10% מההזמנה", הצהירו החברות. ואולם, מבירור נוסף עולה כי הטבה כזו תינתן רק במקרה של הזמנה מעל 450 שקל, וכי בהזמנות עד 150 שקל ייגבו 25% מגובה ההזמנה.

בניגוד לתן ביס, שאינה גובה דמי משלוח, ובדומה ל-Wolt, השירות החדש כפוף לדמי משלוח משתנים בהתאם למרחק של המסעדה ממקום ההזמנה. עלות המשלוח לצרכן עד למרחק של 2 ק"מ נעה בין משלוח חינם ועד ל-10 שקלים, זאת בהתאם לגובה ההזמנה, כאשר כל קילומטר נוסף עולה 4 שקלים .

שירות המשלוחים החדש תומך במסעדות בתל-אביב, עבור שליחויות בעיר ומחוצה לה, בין היתר לערים כמו ראשון-לציון או הרצליה. בחברות מציינים כי בקרוב יורחב השירות גם לתמיכה במסעדות בערים נוספות.

חברת משלוחה הוקמה בשנת 2010 על-ידי יזם האינטרנט דניאל רחמים המשמש כמנכ"ל החברה. משלוחה מרכזת את כל הפעילות הטכנולוגית למסעדות, הכוללות מערכות הזמנה און-ליין במיתוג המסעדה, מערכת GPS לניהול שליחים, בוט למשוב מבוסס בינה מלאכותית, מערכות קיוסק לאיסוף עצמי ועוד.

אפליקציית משלוחה מאגדות מעל ל-2,000 מסעדות בפריסה ארצית. דרך החברה מוזמנים כ-10 אלף משלוחי אוכל מדי יום בממוצע, המסתכמים בהיקף הזמנות שנתי של יותר מ-300 מיליון שקל. החברה מעסיקה 80 עובדים, 30 מתוכם בתפקידי פיתוח ומוצר.

Gett Delivery, שירות המשלוחים של חברת Gett, מאפשר ללקוחות לקבל ולשלוח חפצים, חבילות וכל משלוח עד הבית, כולל חבילות מהדואר, ובמקביל מאפשר גם לעסקים, ספקים קטנים וגדולים כאחד, לקיים מערך משלוחים והפצה.