הביטוי "דמי אבטלה" הגיע לשיא של פופולריות בגוגל

לפי נתונים של Google Trends, מאז חודש מרץ, בו החלה מדיניות הסגר בישראל, חלה עלייה חדה במספר החיפושים בגוגל אחר הצירוף "דמי אבטלה" בישראל • החל מחודש אפריל חלה ירידה בחיפושים אחר "דמי אבטלה", והחיפוש אחר משרות חדשות עלה בתקופה זו

אבטלה / צלם: אריאל ירוזלימסקי
אבטלה / צלם: אריאל ירוזלימסקי

משבר הקורונה פגע בהכנסה של מאות אלפי ישראלים והדבר משתקף גם בחיפושים בגוגל.

לפי נתונים של Google Trends, מאז חודש מרץ, בו החלה מדיניות הסגר בישראל, חלה עלייה חדה במספר החיפושים בגוגל אחר הצירוף "דמי אבטלה" בישראל.

בדומה למשבר, גם החזרה החלקית לשגרה משתקפת בנתוני החיפוש של ישראלים. החל מחודש אפריל חלה ירידה בחיפושים אחר "דמי אבטלה". החיפוש אחר משרות חדשות עלה בתקופה זו. ישראל הייתה במקום ה-12 בעולם בחיפוש אחר המושג "דמי אבטלה" בשלושת החודשים האחרונים.

Google Trends הוא כלי של חברת גוגל שמאפשר לבדוק את הפופולריות של מושגים שונים בשירות החיפוש של החברה. החברה לא מפרסמת נתון מדויק לגבי מספר החיפושים.