טמיר שפירא שב לאילים כמנכ"ל חברת ניהול קרנות הנאמנות

שפירא יחליף בתפקיד את קובי שגב שפרש מאילים לאחרונה

טמיר שפירא חוזר לחברת ניהול קרנות הנאמנות אילים שבבעלות אמיר איל, בה היה בעבר סמנכ"ל השיווק, והפעם כמנכ"ל החברה. בין לבין שפירא היה מנכ"ל משותף ודירקטור בחברת הקרנות של תמיר פישמן, ממנה הוא נפרד בצל עימות עם אלדד תמיר. הוא יחליף בתפקיד את קובי שגב שפרש מאילים לאחרונה.

במסגרת תפקידו החדש שפירא יידרש להחזיר את אילים לקווי צמיחה. בחברת ניהול קרנות הנאמנות אילים מנוהל פורטפוליו של 23 קרנות בהיקף נכסים של כ- 782 מיליון שקל. בשיאה ניהלה החברה כמעט 11 מיליארד שקל, כשמאז היא חוותה פדיונות אדירים. במסגרת תפקידו כמנכ"ל משותף בתמיר פישמן קרנות נאמנות שפירא גם שימש כנציג מנהלי הקרנות הקטנים באיגוד מנהלי הקרנות.

לדברי יו"ר אילים ובעל השליטה אמיר איל, "הבחירה בטמיר להוביל את החברה מתחדדת במיוחד לאור האתגרים העומדים בפנינו בימים אלה". אילים קרנות נאמנות היא חלק מקבוצת ההשקעות אינפיניטי-אילים, שמנהלת נכסים בהיקף כולל של מעל 7 מיליארד שקל באמצעות ניהול תיקי השקעות, ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות, קרנות נאמנות ועוד.

ביולי 2012 השלים איל את רכישת קרנות הנאמנות של יובנק, מקבוצת הבנק הבינלאומי, תמורת כ-10 מיליון שקל. במועד הרכישה נוהלו בקרנות, שהפכו לאחר רכישתן לחברת אילים, נכסים בהיקף של כ-468 מיליון שקל.