מימון חוץ-בנקאי ב-3% ריבית: מכלול תעמיד 30 מיליון שקל לפרויקט "רוטשילד 101" בתל אביב

הליווי ליזמים אמיר חסיד וניר אמזל יוענק לצורך השלמת הון לרכישת הקרקע, מימון שלבי הבנייה ועוד • הריבית נקבעה על 3% לשנה לתקופה של 30 חודשים

בניין רוטשילד 101 / צילום: יח''צ
בניין רוטשילד 101 / צילום: יח''צ

חברת מכלול מימון נדל"ן, המתמחה במימון חוץ-בנקאי של פרויקטים בתחום המגורים, תעניק מסגרת אשראי של 30 מיליון שקל לפרויקט רוטשילד 101 בתל אביב שמקימה קבוצת SANI. הריבית נקבעה על 3% לשנה לתקופה של 30 חודשים.

הבניין שבשדרות רוטשילד בתל אביב, בית מקס קליין, נרכש על-ידי קבוצת SANI בעסקת מזומן וקומבינציה מול הבעלים של הבניין. בבניין יש כיום 9 יחידות דיור ב-3 קומות. היזמים, אמיר חסיד וניר אמזל ישפצו וישמרו את הבניין ויוסיפו עוד 11 דירות ב-4 קומות נוספות. הדירות החדשות שיתווספו בפרויקט יהיו בתמהיל של 2 עד 5 חדרים, בנוסף לפנטהאוז שישתרע על קומה שלמה בשטח של כ-300 מ"ר.

חברת מכלול מימון נדל"ן  הוקמה על-ידי אורי פז, לשעבר מנכ"ל בנק ירושלים; איילת רוסק, שניהלה את סקטור ליווי הבנייה בבנק ירושלים; וירון בלנק, בעל השליטה בקבוצת גלים. החברה הנפיקה מניות בבורסה בתל אביב בקיץ האחרון, והיא נסחרת כעת לפי שווי של 375 מיליון שקל, נמוך מעט מהמחיר בהנפקה.

ההלוואה לקבוצת SANI מיועדת לצורך השלמת הון לרכישת הקרקע, מימון לשלבי הבנייה, ערבויות לבעלי הקרקע, ערבויות ובטוחות לרוכשי הדירות בפרויקט מתוקף חוק המכר (דירות) ועוד.

מקבוצת SANI נמסר כי "בניגוד למערכת הבנקאית, במכלול בחנו את מהות העסקה ולא התמקדו במורכבותה ובריבוי הבעלים של הבניין, והעניקו לנו פתרון מימון כולל שמאפשר לנו שקט נפשי לעבוד על ביצוע ושיווק הפרויקט".

ב-SANI מעריכים כי היקף המכירות הצפוי בפרויקט יעמוד על כ-150 מיליון שקל.