החיזוק הקריאטיבי של ברוקנר יער לוי

לגלובס נודע כי הפרסומאי דני יעקובוביץ מצטרף למשרד הפרסום ברוקנר יער לוי בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי

טל ברוקנר / צילום: איל יצהר
טל ברוקנר / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ברוקנר יער לוי ממשיך לחזק יכולות ושדרה ניהולית. לגלובס נודע כי הפרסומאי דני יעקובוביץ מצטרף למשרד בתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל קריאטיב ראשי.

יעקובוביץ הוא מאנשי הקריאייטיב הוותיקים של "הדור הצעיר". חלק משמעותי מהקריירה שלו פעל במשרד הפרסום גיתםBBDO במספר תפקידים, מתוך זה שמונה שנים כסמנכ"ל קריאטיב. בשלב הראשון הוא חלק את התפקיד עם איש הקריאטיב שני גרשי, ובחמש השנים האחרונות במשרד כיהן כמנהל קריאטיב יחיד.

דני יעקובוביץ'
 דני יעקובוביץ'

ב-2018 עבר יעקובוביץ לנהל קריאטיב במשרד הפרסום ראובני-פרידן. הבחירה בראובני לא הייתה טריוויאלית, שכן המשרד מנוהל ממילא על ידי שני מנכ"לים, ניב חורש וזיו קורן, שצמחו בעצמם בתחום. במובן הזה, המעבר לברוקנר יער לוי איננו שונה במהותו: גם שם שניים מבעלי המשרד -עופר יער ויורם לוי - הם מנהלי קריאטיב שעם השנים הפכו לבעלים.

ברוקנר יער לוי כבר איננו משרד חדש, אולם ברשימת 20 המשרדים הגדולים שמתמחים בפרסום מסורתי, הוא נחשב לדור חדש. נזכיר כי בשנתיים האחרונות פועלים במשרד להרחיב את מנעד האפשרויות הפרסומיות, ולמעשה הפכו לקבוצה - תוך דגש על שיפור היכולות בתחום הדיגיטל.

לפני כשנה רכש המשרד רכש את סוכנות הדיגיטל WEB3, והציב בראשה את הפרסומאית נעמי וולפנר, שכיהנה קודם לכן כסמנכ"לית ביוניברסל דיגיטל - זרוע המדיה הדיגיטלית של קבוצת מקאן בישראל. בהמשך ביצע המשרד רכישה משמעותית נוספת, וקנה 50% ממניות סוכנות הסושיאל פרפל.