עארף בשיר הוא האיש שאחראי לשיווק המותג "בארכה" ומותגי טחינה נוספים בעולם, כולם שייכים למפעל המשפחתי רושדי תעשיות מזון - מיצרני הטחינה הגדולים בישראל: "בעוד חמש שנים אהיה מנכ"ל רושדי, אבא שלי כבר רוצה להעביר אליי סמכויות וליהנות מהחיים"
דינה שובל, מנהלת השיווק של חטיבת האוכל בשטראוס, הוצנחה לתפקידה בלי כל ניסיון רלוונטי, במה שהיא עצמה מגדירה כמהלך חסר תקדים ולא טריוויאלי: "האמינו ביכולות שלי" • כדתייה ופמיניסטית עוד מבית הוריה בשיכון חב"ד בלוד, לא מפתיע שהיא פועלת לשוויון מגדרי ונלחמת בסטריאוטיפים
קורין קטנר היא מנהלת המותג הפרטי של שופרסל - שהוא החזק ביותר בישראל • היא אמנם אישה יחידה בקרב מנהלי התחומים אבל מסתכלת רחוק מאוד: "בעוד חמש שנים אני רואה את עצמי חלק מההנהלה הבכירה"
רותי וולף, מנהלת חווית לקוח בהראל ביטוח ופיננסים, סירבה להתיישב רק במשבצת שהועידו לה, הוראה לגיל הרך או בהמשך שיווק למגזר החרדי בלבד • מה היא רוצה? להיות אוטוריטה בתחומה
אחרי שלושה חודשים כמנהל הכספים של רשת קינג סטור הודיע פיראס קזמוז שהוא עוזב: "כל התשתית הניהולית נשארה ברמת מכולת משפחתית" • אלא שבקשתו נדחתה על הסף, ומאז התחיל השינוי: הקמעונאית קיבלה השקעת ענק של הפניקס והיא בדרך להנפקה
האחיות דניאלה ואלונה צור, רואת חשבון ועורכת דין פלילית, בכלל לא התכוונו להקים מותג אופנה • אבל הבלוג הקטן שפתחו צבר תאוצה וקהל אוהד ולפני שנתיים הן זיהו הזדמנות, עזבו הכל והקימו יחד עסק: "בשנה וחצי המחזור שלנו הכפיל את עצמו ארבע פעמים בפי 10"
טל גלאור, סמנכ"לית פיתוח עסקי בלוקהיד מרטין, לא מפסיקה לרגע לפעול למען מטרות נעלות מחוץ למסגרת עבודתה: היא הקימה ומנהלת את פורום הניהול 360, מוצאת זמן להתנדב עם קשישים ועם נכי צה"ל, אבל מרגישה שגם העבודה שלה היא שליחות