מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017
ועידת 2017 MAD של "גלובס" התקיימה אתמול בתל-אביב, ולקחו בה חלק בכירי התעשייה מתחומי השיווק, הדיגיטל, הפרסום והתקשורת מהארץ ומחו"ל
(עדכון) - רמי נחום אמר את הדברים בפאנל "הטלוויזיה האינטרנטית צוברת תאוצה" בוועידת MAD ■ עוד משתתפים: ד"ר יפעת בן-חי-שגב, יו"רית מועצת הכבלים והלוויין; לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר; יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום; גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה; ועוד
שר התקשורת בוועידת MAD 2017: "ראש הממשלה אמר לי משפט אחד מאז שנכנסתי לתפקידי - 'תעשה הכול כדי להיטיב עם האזרחים. תחרות, תחרות ועוד תחרות'"
גולדשטיין בוועידת MAD: "תקרת הפטור ממע"מ מהווה חסם משמעותי בצמיחת הסחר המקוון בישראל" ■ "היום 95% מהקניות ברשת הן מתחת ל-75 דולר"
נעם מנלה, יועץ אסטרטגי ומומחה לתודעה רשתית, בהרצאה בוועידת MAD: "נגמר שלב ההצהרות, והגענו לשלב ההוכחות. תוכיח שאין לך אחות, נקודת המוצא החדשה היא שאתה החשוד המיידי"
בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי
רן גוראון בוועידת MAD: "בתעשיית הסלולר קורים דברים מדהימים, ואנחנו חלק מזה. אנחנו נותנים מסלולים משתלמים ואת הטכנולוגיה הטובה ביותר שיש" ■ "נציג אינטרנט 4 על 4 - מהיר פי ארבעה"
ועידת MAD 2017: גוגל זכתה במותג-העל במדד המותגים של "גלובס" ■ ברק רגב: "בשנים הקרובות נראית את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין"
אורי רוזן, מנהל אתר מאקו: "דור המילניאלס, אלה שנהוג להשמיץ, שורצים בסושיאל, אוהבים וידאו ולא מתרגשים מתוכן שיווקי. להפך, זו צורת הפרסום האהובה עליהם"
פרופ' קרין נהון בוועידת MAD 2017: "יכולה לשכפל את אותו המסר ולמסגר אותו בצורה שונה ולהשפיע בצורה שונה. אמת היא מילה בעייתית, ופייק ניוז זה בעייתי. מה שמעניין הוא מה שיש באמצע"
כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"
גיורא בר-דעה, המשנה למנכ"ל שטראוס, בוועידת MAD 2017 של "גלובס": "השינוי המהותי בשטראוס עוד לא קרה, הוא יגיע מכמה מקומות - הצרכן משתנה במהות, הרגלי אכילה משתנים"
איציק אברכהן בוועידת MAD: "אנו לא מתנהלים מול ספקים כמו שהתנהלנו לפני המחאה החברתית. היום מנהלים את המדף בסופר אחרת. שרשרת ההפצה היא אחרת, ויש יותר אינפורמציה"
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק, בוועידת MAD: "אם פעם היינו שמים את כל תקציב הפרסום שלנו בטלוויזיה ובעיתונות - זה נגמר. היום אנחנו צריכים להתמודד עם פעילות Always on" ■ הבלוגרית זוהר אוריין: "אין תקופה טובה מזו להשפיע על התנהגויות של אנשים"
סמנתה ברדשואו, חוקרת מדיה חברתית באוניבסיטת אוקספורד, בוועידת MAD: "המידע שנאסף בניתוח התנהגות הגולשים ברשת יכול לאפשר לחזות את הכיוון שהחברה הולכת אליו, איך מצביעים בסופו של דבר בבחירות"
מיכאל בר-זאב, מנכ"ל ביג פלוס, הציג בוועידת MAD 2017 את המיזם החדש של החברה, שייצא לדרך בחודשים הקרובים
מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"
14 חברות סטארט-אפ ישראליות הציגו לקהל בוועידת MAD מגוון טכנולוגיות חדשניות בתחומי השיווק, הצרכנות, הפרסום והמדיה
המושב יסקור את השינויים הדרמטיים בשוק הטלוויזיה בישראל בעקבות כניסת מתחרים חדשים לשוק ויבחן את ההשפעה שתהיה לכך על שוק התקשורת בכללותו
במליאת הפתיחה ישתתפו דאגלס רוזן, ראש מערך הדיגיטל והחדשנות ב-Omnicom Group, שירצה בנושא "העידן החדש של הטמעת הרב-חושיות בעולם השיווקי"
במושב מיוחד שיתקיים בוועידת MAD 2017 של "גלובס" ישתתפו מומחים מתחומי המדיה, החדשנות והדיגיטל, אשר ידונו בין היתר על הטרנספורמציה, התפקידים החדשים והתפיסה החדשה בארגון