האפליקציה הישראלית "לזוז" מאפשרת למשתמשים לתפוס טרמפים תמורת אסימונים ומדברת על "חלוקה הוגנת של העושר"
תשכחו מתוכנית החומש שלכם. הפתרונות השיווקיים צריכים לשנות את כללי התחרות בתחום כאן ועכשיו
שוק הליסינג התפעולי בעולם עובר בשנים האחרונות טרנספורמציה "ירוקה" וידידותית לסביבה בסיוע טכנולוגיות מתקדמות ותוכניות "שיתוף כלי רכב" בציים ■ בישראל כנראה אין לאף אחד אינטרס שהמהפכה הזאת אכן תקרה
חברת ההסעות האינטרנטית מעוניינת להגיע ל-1 מיליון נסיעות ביום במדינה עד מארס 2016
תועלות התחבורה השיתופית למדינה כולה ולכיסו של הצרכן נחשפות במחקר של המכון לחקר ירושלים ■ בעלי המוניות בארץ חוששים מפגיעה בתנאי המונופול שלהם בהסעות ■ לטענתם, שר האוצר הבטיח להגן עליהם מהתחרות
האם הילרי קלינטון יכולה להלחם נגד מיליארדי דולרים, אלפי יזמים ומאות מיליוני משתמשים?
מנכ"ל Uber צרפת והמנהל הכללי של אובר אירופה נחקרו גם על הסתרת מסמכים דיגיטליים
במכתב למשקיעים, מנכ"ל אובר טראביס קלניק מציין כי סין היא העדיפות מספר אחת עבור החברה, ושהיא מבצעת במדינה מיליון נסיעות ליום
חודש לאחר שהודיעה על שינוי שמה ל-Gett וחודש לפני שתוסיף שירותים חדשים לשירות הזמנת המוניות הקיים, החברה מתרחבת ■ החל מהחודש הבא - הזמנת אוכל, טיפולי יופי, שירותי ניקיון רפואה אישית ישירות מהמובייל
בתחילת 2014 היו רק 41 חברות במועדון הסטארט-אפים ששווים יותר ממיליארד דולר, בפברואר 2015 כבר היו 73 – זינוק של 78% בשנה ■ וכיום? 91, זינוק של יותר מ-24% תוך רבעון. מה קורה פה?
אובר תעניק שתי נסיעות חינם ביום ההשקה ו-50% הנחה בשבוע ההשקה בכל הנסיעות שיתחילו בירושלים, כולל נסיעות בינעירוניות ■ Gett תעניק תעריף קבוע של 15-25 שקל לנסיעה בבירה ללא הגבלת זמן
מפעילת אפליקציית המוניות מוסיפה שירותים נוספים להזמנה דרך האפליקציה שיגיעו בטווח של כ-10 דקות ■ צופה קצב הכנסות שנתי של 500 מ' ד' עד דצמבר מהמוניות בלבד; אין הערכות לגבי ההכנסות מהשירותים החדשים
קרן ההשקעות Shasta Ventures בחנה את המאפיינים של 25 סטארט-אפים מצליחים בשלבים המוקדמים של חייהם: "הרעיונות הגדולים ביותר לא ממש ברורים כשאתה שומע עליהם לראשונה"
זאת, עקב לחץ מארגוני עובדים וארגונים בלתי ממשלתיים ■ חברת הזמנת הנסיעות שהוקמה בשנת 2009 פועלת כיום בכמעט 300 ערים ב-54 מדינות, ונדרשת להתמודד עם דרישות רגולטורים ועם מחאות מאת נהגי מוניות ולימוזינות ברחבי העולם
יוני גרייפמן לתוכנית "גיק שואו": "מקווים ששר התחבורה החדש יהיה מספיק פתוח כדי לקדם קונספט של תחבורה שיתופית עם נהגים פרטיים שמסיעים נוסעים בתשלום" ■ "אנחנו עובדים עם לא מעט מוניות - זה עסק טוב"
פוטנציאל הכלכלה השיתופית עצום. יש לקוות שיפסיקו לרדוף אותה
GETT (גט טקסי GetTaxi)lyftWoltאפליקציותזכויות עובדיםיאנגוכלכלת חלטורותמוניותמשלוחיםקליפורניה