גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אופטימיל

תרכובת מזון לתינוקות

עוד כתבות

אספקת תחליפי חלב לתינוקות בבתיה"ח תיעשה תחת צו מוסכם

הצו, שקיבל את הסכמת 3 חברות התמ"ל - מטרנה, סימיליאק ונוטרילון - מחייב את בתי-החולים להציע לכל יולדת בחירה בין שני מותגי תמ"ל לפחות

לפני כולם מטרנה מסרבת לצו מוסכם להסדרת התחרות בתמ"ל

מסרבת לחתום על הצו ובו סעיף שלפיו כל חברה תשלם עד 80 שקל עבור כל יולדת בבית-החולים שתיתן ליילוד תמ"ל שלה ■ השחקנים בענף מעריכים כי הצו יעלה את היקף התשלומים שלהם לבתי-החולים ■ מטרנה: "לא סירבנו לחתום. תומכים בצו"

כפי שנחשף ב"גלובס": משווקי המזון לתינוקות - קבוצת ריכוז

הממונה על ההגבלים הוציא מכתבי שימוע ל-4 משווקי מזון לתינוקות, וזאת בטרם יקבע כי הם מהווים קבוצת ריכוז ■ המכתב נשלח לפרומדיקו, יבואנית סימילאק; למטרנה של אסם-נסטלה; למדיצ'י, משווקת אופטימיל; ולטבע, משווקת נוטרילון

צרכני סימילאק מדווחים על מחסור בחלק מהמוצרים

האם השקת המותג החדש של סימילאק הביאה למחסור במוצרי החברה הרגילים, סימילאק אדואונס? כך לפחות מדווחות אימהות בפניות ל"גלובס" ובפורומים צרכניים ברשת

מדיצ'י תמכור את המזון לתינוקות אופטימיל ב-24.9 שקל

זאת ברשתות רמי לוי, סופר-פארם וניו-פארם ■ "אנו לא נגלגל על הצרכן תשלומי-עתק לפרסום" ■ מאז הושק כבש המוצר נתח שוק כספי של 1.5% בלבד משוק תרכובות המזון לתינוקות

התשובה לסימילאק אדוואנס: מטרנה משיקה תרכובת מזון חדשה לתינוקות

הסדרה החדשה, תחת השם EXTRA CARE, תהיה יקרה ב-30% מהסדרה הרגילה ■ הסדרה תושק בהשקעה של 5 מיליון שקל, כאשר עיקר הסכום, 3.5 מיליון שקל, יושקעו בקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT

תקציב הפרסום של מותג תחליף החלב אופטימיל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כמיליון דולר בשנה, טופל עד עתה במקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון