על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה
גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום
אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד
במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה
המשרד רשם בתקופה האחרונה ירידה בהיקפים של תקציבי עוגן ■ המנכ"ל המשותף אורי עיני: "אנחנו בעיצומו של שינוי המבנה הארגוני"
אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן
כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים
קמפיינים שמחנכים לצרכנות נבונה שתקטין את הוצאותינו הם כבר עניין שבשגרה ■ האם מדובר בדאגה כנה לצרכן - או בעוד דרך של החברות להגדיל הכנסות?
לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה
בשלמור-אבנון-עמיחי תישאר פעילות המטה בלבד ■ היקף תקציב הפרסום של טבע ישראל עומד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון
לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G
איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל
האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג
בתוך פחות משנתיים איבד נשיא ארה"ב את התמיכה, הפופולריות והתקווה שהביא עמו ■ איל ארד, חיים רומנו, אורי עיני ופרופ' מיכה פופר מעלים מסקנות מעשיות
במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט
ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ■ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ■ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד