אדלר חומסקי זכו במרכז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל

על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה

משרד הפרסום אדלר חומסקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל, כך נודע ל"גלובס".

על התקציב התמודדו בשלב הגמר חמישה משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן.

לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על שבעה מיליון שקל, מתוכם שני מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה. בפועל יכול התקציב להגיע לסכומים גבוהים יותר, שכן קיימת אפשרות לקבל 20% נוספים ממשרד ההסברה.

כאמור, לשלב המכריע הגיעו חמישה משרדים בסדרי גודל שונים, כאשר אחד מהם (גל-אורן) הוא משרד פרסום מגזרי. המשרדים לא קיבלו בריף המגדיר את הנושא שעליהם לפתור באופן קריאטיבי, כמקובל, ובמקום זה נדרשו לבחור נושא מתוך כלל הנושאים שבהם עוסקת קק"ל, ולהציע לו פתרון בהוצאה כספית של כמיליון שקל.

תקציב הפרסום של קק"ל טופל בשלוש השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן. לכאורה, הייתה אופציה להאריך את ההתקשרות, אך שני הצדדים לא רצו בכך. הקמפיין הגדול המשמעותי שעשה המשרד בשנים אלה היה בכיכובה של הזמרת עדן זקן, לרגל 70 שנה למדינת ישראל.

לפני שבועות אחדים פרסמה קק"ל מכרז לבחירת משרד פרסום חדש. תנאי סף אפשרו למעשה ההתמודדות למשרדים בכל סדר גודל.

אורי עיני מנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי אישר את הפרטים.