גיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד" אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של המגזין
מדובר בסיבוב השני של גרונדלנד בגוטקס, לאחר ששימש כמנהל ייצור ותפעול בחברה בשנות ה-80
זה הזמן לקנות לא רק בגדי קיץ בהנחות ענק, אלא מוצרים שיכולים לשמש גם בקיץ הבא בחצי מחיר: בגד-ים של אוברזון, משקפי-שמש של גוצ'י, מזוודות של סמסונייט, ילקוט אורתופדי ואפילו קרם הגנה
הקמפיין כולל קטלוג, פרסום בעיתונות, קמפיין רדיו, שילוט חוצות, פרסום באינטרנט, שילוט בנקודות מכירה ופעילות ממוקדת באמצעות מועדון לקוחות
במסגרת החסות ימותג החוף בשלטי חוצות של המותג פלפל, ובנוסף החברה תעניק חסות לאירועים ומסיבות בחוף
ב-2006-2003 ייבאה החברה בגדי-ים ממתפרות בטורקיה, רומניה ובולגריה לטענת רשות המסים, הנאשמים קיבלו מהמתפרות הצהרה כוזבת שהטובין יוצרו בארץ הייבוא - והגישו אותה כדי לקבל פטור ממכס על בגדי-הים
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ניקול ריידמן, יכלול קטלוג, פרסום בעיתונות ובמגזינים ופרסום בנקודות מכירה, בהשקעה מוערכת של כ-350 אלף דולר
אופנהאינטימהאפרת אהרוניגוטקסמיכל נגריןסקררשתות אופנה