הממשלה ומערכת המסים הם שחרצו את גורלה של בטר פלייס
הממשלה תומכת בבטר פלייס, אך לא מציידת את הצי הממשלתי ברכבים חשמליים
מחיקת החוב העצומה של דלק נדל"ן היא תולדה של מדיניות הממשלה
שמואל חרל"פ: "הצרכן היום לא מוכן להשתעבד למערכות סגורות. שי אגסי ועידן עופר לא הפנימו את זה, והם יצרו מערכת סגורה הרמטית ששולטת בצרכן"
קופת השרצים שהובילה להדחתו של אגסי מבטר פלייס נפתחת ■ מקורבים: "זה פוטש. הוא הופתע לגמרי"
רשות המסים מנהלת זה זמן מה מגעים בנושא עם בטר פלייס והנטייה הכללית היא לאשר את המהלך ■ כיום שווי השימוש לעובד שמקבל רכב חשמלי צמוד מקביל לזה של עובד שמקבל רכב בנזין באותו מחיר
אוון ת'ורנלי: "נתמקד בשיתופי פעולה גדולים בכל העולם" ■ על שי אגסי: "לא כל מה שהוא עשה מבחינת הביצוע היה מושלם, ולכן אנחנו פה עכשיו" ■ ת'ורנלי לא פוסל הורדת מחירים ■ קפלינסקי: "נמכור כ-4,000 מכוניות בשנה הראשונה"
לפני כשבוע הודיעה בט פלייס על הדחתו של מייסד ומנכ"ל החברה שי אגסי שהודיע כי ישאר בחברה וישמש כדירקטור ■ היום נחשף כי בטר פלייס פנתה לבעלי המניות בבקשה להזרמת הון מיידית
חברת הליסינג קיימה את יריד "אוטומניה" בגני התערוכה בת"א במהלך סוכות
החברה זקוקה ל-130-140 מיליון דולר כדי להמשיך לפעול
בטר פלייס אומנם פרטית אבל מסך הערפל סביב הדחת אגסי לא יוכל לשרוד עוד זמן רב ■ "גלובס" מנסה לענות על מספר שאלות סביב עתיד החברה: מה תעשה הממשלה שדחפה את המיזם ולאן נעלמה רנו-ניסאן?
בענף הרכב מעריכים כי ייתכן מהלך ממשלתי נוסף לתמיכה ברכב החשמלי ■ העיתונות הבינלאומית קיבלה בתדהמה את ההודעה, אבל מודה: "מהלך קלאסי בספרי הלימוד של מינהל העסקים, מעבר ממנהל-יזם למנהל עסקי"
"התזוזה הצידה" של שי אגסי מתפקיד המנכ"ל לא תעבור בלי זעזועי לוואי
אגסי העביר מכתב פרידה לעובדי החברה לאחר שהודח מכס המנכ"ל: "אני חייב לכם כל כך הרבה, ולעולם לא אשכח אתכם, לא משנה איפה אהיה אני ואיפה תהיו אתם"
בטר פלייס הפסידה כחצי מיליארד דולר מאז נוסדה - "שרפה" לחברה לישראל 160 מיליון דולר ■ אגסי במכתב פרידה לעובדים: "אוהב את כולכם; אחשוב עליכם בכל בוקר כשאכנס למכונית החשמלית שלי"
תציע ביריד הרכב בגני התערוכה בסוכות ליסינג לרכב חשמלי ב-1,990 שקל לחודש עם 12 אלף "קילומטרים" של הטענה בשנה
דוחות כספייםהחברה לישראלהלל קורןמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי