הגשת תביעה עלולה להקפיץ את מחיר הפוליסה ואף להפוך אתכם למסורבי ביטוח ■ בכיר בענף: "מתחת ל-10,000 שקל לפי הערכת שמאי, אין מה להגיש תביעה" ■ מדריכים בתחום
הכביש היה חלק, הצצתם להודעה בטלפון הנייד או איחרתם לעבודה - ואופס, רק "נישקתם" את המכונית שלפניכם ■ ביהמ"ש עלול להחליט אחרת ■ מדריכים בתחום
אם בעל הרישיון אינו יודע על ההחלטה לפסול את רישיונו, הוא אינו פסול מלנהוג, והכיסוי הביטוחי לא נשלל ממנו ■ מדריכים בתחום
בעקבות תאונת דרכים ניזוק רכבו של א' ■ הרכב תוקן במוסך, ומלוא הוצאות התיקון כוסו ע"י חברת הביטוח ■ א' תבע מחברת הביטוח גם את נזקיו בגין ירידת ערך הרכב, אך חברת הביטוח סירבה לפצותו ■ האם צדקה?
ח' נסע במכונית של ל' מהר מדי - והתהפך ■ חברת הביטוח טענה כי הנהג התרשל וסירבה לפצות את ל' ■ מה קבע בית המשפט?
מי צריך להוכיח שהמבוטח שיקר או העלים בכוונה פרטים מחברת הביטוח? ומה חושב על כך בית המשפט?
האם חברת הביטוח יכולה לבטל פוליסת ביטוח אם לא שילמתם את דמי הביטוח? האם החברה צריכה ליידע את המבוטח לפני ביטול הפוליסה? ביהמ"ש מכריע
"בטוח שלא ידעתם", מדור הביטוח החדש של "גלובס", יעשה לכם סדר ויעזור לכם להבין את זכויותיכם
10,000 שקל לשנה נשמעים מופרכים עבור ביטוח מקיף וחובה, אך בחברות הביטוח "מגרדים" את הסכומים האלה כשהמבוטח הוא נהג עד גיל 24 ■ בדיקת "גלובס" מגלה פערים של 75% בין פוליסות ביטוח מקיף שמציעות חברות שונות
סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" מגלה כי חצי מבעלי ביטוח הרכב לא עושים סקר שוק - למרות הפערים העצומים בין הצעות המחיר ודרישות המיגון
בעקבות תאונת דרכים גילה לקוח ביטוח ישיר שאין לו ביטוח חובה, כיוון שהחברה חידשה אוטומטית רק את הביטוח המקיף
ביטוחביטוח חובהביטוח רכבגלובס עושה סדרגניבות רכבחברות ביטוחמוסכיםמשה ברקתצד ג'רשות שוק ההון