גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי

ענת ביין-לובוביץ' 15/01/2015
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: 80% הפסיקו לקנות לאחרונה מוצר מזון בגלל המחיר

סקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מראה כי הצרכנים משווים מחירים, יוותרו על מוצר יקר ויתמכו במחאות ■ עם זאת, בבחירת הסניף בו יבצעו את הקניות, הצרכנים ישימו דגש קודם כל על המיקום

אפרת אהרוני 14/01/2015

הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 08/01/2015

הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע

קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות

ענת ביין-לובוביץ' 01/01/2015

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 25/12/2014

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 04/12/2014

"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות

ענת ביין-לובוביץ' 20/11/2014
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה

קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 13/11/2014

קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 06/11/2014

הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד

ענת ביין-לובוביץ' 30/10/2014

32% מהישראלים: לחשוף פרטי בנקים כדי להילחם בהון השחור

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מגלה כי 64% מהציבור מאמינים שהבנק שומר על סודיות פרטי הבנק שלהם ■ עורכת הסקר: "הממצאים מדאיגים. הציבור הישראלי הרחב לא מבין עד כמה המידע זולג מהבנקים לרשויות החוק"

עירית אבישר 27/10/2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד

ענת ביין-לובוביץ' 23/10/2014
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו

ענת ביין-לובוביץ' 05/10/2014

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18/09/2014

סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

ענת ביין-לובוביץ' 11/09/2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה

ענת ביין-לובוביץ' 28/08/2014

   202122232425262728293031323334   

   נמצאו 768 כתבות   |   עמוד 27 מתוך 48