גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 

שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21/08/2014

סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"

ענת ביין-לובוביץ' 14/08/2014
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

סקר: רוב הצרכנים לא יודעים מהם מוצרי המזון בפיקוח

הממשלה אמנם מפקחת על מחירי 22 מוצרי מזון בסיסיים - אלא ש-70% מהצרכנים אינם יודעים לומר מהם אותם מוצרים, ובחנויות רבות לא מסמנים את המוצרים שבפיקוח ■ המשמעות: הפסד של כ-1,000 שקל בשנה למשפחה

מיכל רז-חיימוביץ' 14/08/2014

9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 07/08/2014

אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 31/07/2014
קמפיינים מחבקים בעיתונות במהלך צוק איתן

גיאוקרטוגרפיה: 1 מכל 7 צפוי לחרוג ממסגרת האשראי

על פי הבדיקה, המצב בדרום חמור עוד יותר: 33% מתושבי הדרום צופים כי יאלצו לחרוג ממסגרת האשראי כתוצאה מהמצב הכלכלי בעקבות הלחימה

שירות גלובס 30/07/2014

סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות

ענת ביין-לובוביץ' 10/07/2014

הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 26/06/2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית

ענת ביין-לובוביץ' 19/06/2014

הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 12/06/2014
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

70% מהצרכנים: המחירים הגבוהים גורמים לנו לקנות פחות

עם זאת, סקר המועצה לצרכנות מראה כי 59% עדיין לא רוכשים מותגים זולים יותר מאלה שנהגו לרכוש בעבר ■ הנשים ערניות יותר למחיר ■ מנכ"ל המועצה: "יוקר המחיה חוזר כמו בומרנג לעסקים שהפריזו במחירי מוצריהם"

מיכל רז-חיימוביץ' 11/06/2014

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי

ענת ביין-לובוביץ' 29/05/2014

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 22/05/2014

עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 15/05/2014

סקר הפרסומות: שקע ותקע הכי אהובים; קולה ZERO הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט

ענת ביין-לובוביץ' 01/05/2014

סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה

גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 24/04/2014

   212223242526272829303132333435   

   נמצאו 768 כתבות   |   עמוד 28 מתוך 48