המנכ"ל גבי רוטר: "קטגוריית ההנעלה בקסטרו נכנסת למוקד מנוע הצמיחה. את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם קטגוריית הנעליים" ■ הקמפיין יעלה באמצעות ראובני-פרידן
"לוק", המייצגת את גדות, דורשת מ"רייטינג" פיצוי של 100 אלף שקל והתנצלות, זאת בגין תמונות פפראצי של גדות שפורסמו במגזין בליווי כיתובים "הלקוחים מעולם הפורנוגרפיה" ■ "מעריב" בתגובה: "לא היתה כוונה לפגוע"
Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו
גיאוקרטוגרפיהדעת קהלהוטהוליוודהסברהיוסף חדאדישראל במלחמהסרטיםפרסומותקולנוע