משרד JWT, או טמיר-כהן כפי שרבים זוכרים אותו, היה בשנות ה-80 וה-90 בלב תעשיית הפרסום המקומית הנחשקת ובעל השפעה דרמטית על תוצרי הענף ועל רוחו • אלא שמאז הענף כולו השתנה, והיום כלל לא בטוח שלסוג כזה של משרדים יש עוד מקום
ועדת טקס קקטוס הזהב 2010, שייערך השנה בשיתוף "גלובס", החליטה להעניק פרס מפעל חיים לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר בענף הפרסום - דוד טמיר, שנפטר השנה לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן
רמת הסיכון שייחסנו עד עכשיו למטבע האירופי, צריכה להיבחן כעת מחדש
באמצעות מניות בכורה ואג"ח תמידיות
בתוך הסערה סביב הספר על גלעד שליט, התקשורת שכחה את מי היא משרתת ואיך
טמיר, שנפטר בסוף השבוע והוא בן 65 בלבד, אהב את עולם הפרסום - ועולם הפרסום החזיר לו אהבה ■ קווים לדמותו של האיש שהגה כמה מפניני הפרסום שלא ישכחו והותיר את חותמו על הענף
טמיר היה מבעלי משרד הפרסום טמיר-כהן, שנקרא כיום JWT ישראל ■ בשנה האחרונה הוא נאבק במחלה קשה, ובשבועות האחרונים שהה בארה"ב לצורך טיפולים
השקעה ישירה בנדל"ן מניב אינה פחות מסוכנת מהשקעה ב-ETF
אחרי שנותר בעל המניות הישראלי היחיד במשרד הפרסום JWT, מדבר דמבינסקי על הרצון להביא למשרד את אחד מ-5 המפרסמים הגדולים ■ "כמה האחוזים שלי שווים נדע כשאמכור את החלק שלי, ואני לא יודע מתי זה יקרה"
קבוצת הפרסום WPP, באמצעות זרוע הפרסום JWT, רוכשת את מלוא מניותיהם של דוד טמיר ורוני כהן במשרד ■ השותף הישראלי היחיד שנותר במשרד הוא המנכ"ל יורם דמבינסקי
למעשה, המדדים לא בדיוק עולים כבר כמה חודשים, הם עולים בעיקר בחודש האחרון. לפני חודש בדיוק היה ת"א 100 גבוה בכ-4% בלבד מרמתו בסוף 2008, ונמוך בכ-51% מרמת השיא שלו בסוף אוקטובר 2007 - דוד טמיר