גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

האגיס

מותג חיתולים של חוגלה קימברלי

עוד כתבות

חיתולי האגיס. יתייקרו גם הם / צילום: גלובס

קימברלי קלארק מעלה את המחירים בעד 10%. אילו מוצרים יושפעו?

יצרנית מוצרי הטואלטיקה הודיעה לרשתות על עליית מחירי המכירה במרבית מוצריה בשיעורים של 5.5%-9.6%, "לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עלייה במחירי חומרי הגלם" • בין המוצרים שיתייקרו: חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון לבית

תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

החיתול דלף - וחוגלה קימבלי תשלם את המחיר: פיצוי של 16 מיליון שקל לצרכנים

לטענת התובעים, ב-2010 מכרה חוגלה קימברלי חיתולים מכותנה אורגנית של המותג "האגיס", שהיו פגומים ולא ספגו נוזלים כלל ובכך גרמו להרטבת בגדי התינוק וסביבתו וכן לסימנים אדומים על עורו • השופטת: "המשיבה למצער לא יידעה את הצרכנים מיידית על התקלה אלא שתקה"

תינוק/ צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

כך אמזון גורמת לכם לרכוש מוצרים לתינוקות שאתם לא צריכים

הורים טריים בארה"ב מתוסכלים משיטת פרסום מטעה של אמזון, שגורמת לחבריהם לרכוש עבורם מוצרים שהם לא צריכים: כאשר הורים מרכיבים באמזון רשימת מתנות עבור תינוק (Gift registry), אמזון מוסיפה באופן אוטומטי מוצרים נוספים של יצרניות ששילמו עבור הפרסום, בעיצוב שמקשה להבדיל בין המוצרים שההורים בחרו לבין המודעות הממומנות

חיתולי האגיס בכמויות שונות/ מתוך פייסבוק

תלונה: ריזות זהות של חיתולי האגיס מכילות כמות שונה

אם זועמת העלתה פוסט בפייסבוק ובו תהתה כיצד ייתכן שרכשה שתי אריזות זהות לחלוטין של חיתולי האגיס - בסופר-פארם ובניו-פארם - אלא שבשתיהן הכמות שונה: אריזה אחת מכילה 48 חיתולים, והשנייה - 42 בלבד

האגיס אוספת מהמדפים מגבונים לחים ללא בישום

הסיבה לאיסוף היא תקלת ייצור נקודתית מיום 15/2/15, שבעקבותיה נמצאה סטייה בכמות אחד הרכיבים המשמש לייצור המגבונים

מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר

נייר חדרה מוכרת את חלקה בחוגלה תמורת 650 מיליון שקל

המכירה לקימברלי קלארק תניב לנייר חדרה רווח לפני מס של כ-500 מיליון שקל ■ העסקה משקפת לחוגלה שווי של 1.298 מיליארד שקל ■ מאוגוסט צנחה מניית נייר חדרה ב-50%; שווי השוק שלה רחוק ב-80% מהשיא

האגיס מנסה לבלום הירידה במכירות: משיקה חיתול חדש

חוגלה-קימבלי ממשיכה להוביל את שוק החיתולים שנאמד ב-600 מיליון שקל במכירות לצרכן, אך נתח השוק שלה ירד במהלך השנתיים האחרונות

תינוק / צילום: שאטרסטוק

כוננות ספיגה: מי מוביל במבחן החיתולים של "גלובס"?

ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי

חוגלה משקיעה 100 מיליון שקל בהקמת מפעל חדש בעפולה

המפעל החדש יעמיד לחוגלה קימברלי יכולות ייצור מתקדמות בשוק החיתולים

"החיתול הדולף" של האגיס: 10,000 תלונות ב-4 ימים ב-2010

אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"

לפני כולם שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%

זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"

לפני כולם יו פון: חיתולי האגיס ב-10 שקלים - בלעדית ללקוחות החברה

חברת הסלולר מעמיקה את הקשר עם רשתות מגה ■ במסגרת המהלך, בכל שבוע יוצע מוצר מוביל במחירי רצפה ברשת מגה, באופן בלעדי ללקוחות יו פון

איגוד השיווק מציג: מהלכי ההשקה המנצחים של הרבעון

הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם

מצטרפת לגל: גם חוגלה קימברלי מעלה מחירים עד 6.3%

הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר

סקר הפרסומות: האגיס ובזק שוב בראש הטבלאות

בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג

סקר הפרסומות: האגיס - הכי אהובה; FUZE tea - הכי זכורה

הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק

חיתולי האגיס - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במדד הזכורות התנהל מאבק צמוד בין בזק בינלאומי, האגיס ו-012

ייצוגית: חיתולי האגיס משחררים סיבים מסוכנים לתינוקות

בתביעה, בהיקף 410 מיליון שקל, נטען כי חיתולי "האגיס פרידום פלוס" נוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לפעוטות ■ חוגלה: המוצר בטוח לשימוש

לפני כולם שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס

הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר

הרשימה השחורה של החברות שהקטינו תכולת מוצרים

בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"