גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
לבנק הבינלאומי יש שורה של נימוקים ■ בהסבר הקולע ביותר - לפיו העמלות פשוט מעניינות את הפוליטיקאים והתקשורת הרבה יותר מאשר את הלקוחות - הוא פשוט לא משתמש
כיצד קרה שהבנק העניק 460 מיליון לסוחר שכיר בלי שזה ידליק אצלו נורות אדומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
הסיבה: לא דיווחו לרשות על בעלי הרשיון המועסקים אצלן ■ בין החברות שנקנסו: בנק מסד - 127,680 אלף שקל; בנק הפועלים - 117,360 אלף שקל; והבינלאומי - 101,880 אלף שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
בתשואה מתוקננת של 10% יגיע התגמול השנתי הכולל (בונוסים ואופציות) למנכ"לית סמדר ברבר-צדיק לסכום של 1.1 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
יעקב קאופמן נאשם כי גרף לכיסו במירמה מכספי לקוחותיו ע"י עסקאות מתואמות בין חשבונותיו הפרטיים לחשבונות הלקוחות ■ כתב האישום נגדו יהיה הראשון שיידון בביהמ"ש הכלכלי החדש
הריבית הצפויה לכתבי ההתחייבות הנדחים של הבנק - 3.1%, ולפיה יגייס כ-350 מיליון שקל ■ השלב הציבורי בהנפקה יתקיים ביום שני
הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - פרטנר עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות
בבנק הפועלים ודיסקונט נרשמה ירידה בחשיפה ■ חלק הארי של החשיפה למדינות ה-PIGS במערכת הבנקאית הוא לספרד - 65% מהחשיפה הכוללת
בנק דיסקונטבנק הפועליםבנק ישראלבנק לאומיבנקים בישראלדוחות כספייםדיבידנדמזרחי טפחותסמדר ברבר-צדיקריבית