גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
עקב צמצום החבילה של yes וההתייקרות של הוט - האם יש אמת בטענותיהן?
מדד דצמבר כולו כולל סרטונים שונים לאותו קמפיין - מפעלולי איפור בפרסומת למותג פיוז טי, דרך סרטון משותף של גידי גוב ותום יער לבזק ועד זינה המאמנת הקשוחה להוט בגילומו של שלום מיכאלשווילי
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
אחרי שיצאו בשנה שעברה בקמפיין פרסומי נרחב הטוען לקיצור זמני ההמתנה ושיפור שירות הלקוחות, שיחות אגרסיביות של נציגי הוט מציירות תמונה קצת שונה
לדברי הוט, ההתייקרות מגיעה בעקבות עליית מחירי התוכן וההוצאות הגוברות עבור זכויות השידור בספורט
אחרי ש-yes הורידה את ערוץ הילדים, וכעת רק בהוט ניתן לצפות בו, בחברת הכבלים החליטו להקדים את השקת אחת הסדרות הפופולריות שלה, "אלישע", ולערוך לה בכורה חגיגית בשבוע הבא
הערוץ יחל לשדר בשידור יומי את כל העונות של הלהיטים הגדולים של HBO, כמו "משחקי הכס ", "Veep" ו"עמק הסיליקון", ובהמשך יועברו בו גם העונות החדשות של התוכניות הללו ושל שאר תכני HBO
זאת באותם מקומות שהיא לא טרחה להגיע אליהם ולפרוס תשתיות בעצמה, כפי שהתחייב ממנה לפי חוק ■ ותודה למתנה במאות מיליוני שקלים מאת השר צחי הנגבי ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר
הרווח שבכותרת - מפעילות נטו ■ המנכ"לית סטלה הנדלר טוענת שהאוצר רוצה להחליש את בזק, אבל בינתיים היא שולטת בשוק ביד רמה ■ איפה צפויה שחיקה ומהו עקב האכילס? ■ ניתוח "גלובס"
באפליקציית MY HOT ניתן לבצע תיאום טכנאי, לדווח על תקלות, לקבל מידע אישי, לצפות בחשבונית, לעדכן פרטים אישיים, לעדכן מעבר דירה ועוד ■ בקרוב: שירות הקלטת תכניות מרחוק
הקנס התקבל לאחר שמידע מסחרי הועבר בין החברות עוד בטרם אושר לאלטיס לרכוש את SFR ■ הרגולטור הצרפתי חשף הוכחות שחברת הכבלים של אלטיס נומריכבל הפעילה השפעה על SFR עוד בטרם התקבל האישור למיזוג
שימוש בתשתית של בזק יוזיל להוט את שדרוג הרשת, ומחירו המופחת קריטי כדי להופכו לכדאי ■ בזק, לעומת זאת, לא מוכנה לתת להוט כלים לנצח אותה בקרב על מהירויות הגלישה
דרהי ישלם לפישמן על האופציה - שמעריך שווי בלתי תלוי יקבע את ערכה ■ לאחרונה מונה כונס לנכסי פישמן בעקבות חובות עתק לבנקים
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר
חשד לקידום המופעים "אופס הילדים התכווצו" ו"בת הים הקטנה" ■ במועצה טוענים כי במקרים אלה הועלה ל-VOD "קליפ הצצה" למופעים ■ בינתיים, התכנים הללו הוסרו
FREE TVRGEyesבזקהרשות השנייהטלוויזיהמשרד התקשורתסטרימינגקשת 12תשתית אינטרנט