גרוס הפעיל את חניון בית הדר מ-2004, ולקראת סוף 2008, לאחר הפרות חוזה מצידו, החליטה נתיבי איילון לסיים את ההתקשרות עימו ■ גרוס סירב לפנות את החניון ולשלם את חובותיו, ונתיבי איילון הגישה נגדו תביעת פינוי
עפ"י החשד, ב-2002 ניצל בר את מעמדו כראש העיר וביקש מגרוס להעסיק את גיסו כמנהל באחד החניונים שלו; גרוס נענה, והיענותו היא מתן השוחד ■ עם זאת, הוסר החשד כי בר העניק לגרוס הנחות בארנונה ובמיסי עירייה
בכך מבטלת ועדת הערר לתכנון ובנייה את התנאי שהציבה הוועדה המקומית לאפריקה-ישראל נקבע כי מרגע שאפריקה שילמה כופר חנייה, לא ניתן להתנות את היתר הבנייה בפתיחת החניון לתושבי האזור
מטרתו המקורית של חוק החניונים היתה להגן על הצרכנים כך שלא ישלמו מחיר של שעה מלאה עבור פחות משעה למרות זאת, בחלק מהמקרים עלו התעריפים ב-20%-30% לשעת חניה ראשונה וב-50% לחונים שעתיים
המגרש הושכר לשנתיים תמורת 210 אלף שקל לחודש בעלת המגרש, חברת אמד: "הגשנו בקשות להיתרים, הפרויקט לא יוקפא. בהתראה של שבוע אנחנו יכולים להוציא אותם מהחניון"
ראש עיריית ת"א וראש עיריית חיפה נחקרו בפרשה בחשד לביצוע עבירות על חוקי הבחירות, קבלת שוחד, מירמה והפרת אמונים טרם התקבלה החלטה ביחס לראש עיריית ר"ג, צבי בר, שהמשטרה המליצה להעמידו לדין
חניהכביש מהירמשרד התחבורהעיריית תל אביבפקקי תנועהרון חולדאיתחבורה ציבוריתתכנון ובנייהתל אביבתשתיות תחבורה