החברה מכרה 183,783 רכבים ■ ג'נרל מוטורס איכזבה את השוק כשדיווחה על עלייה של 15.9% במכירותיה ■ טויוטה, לאחר סערת הריקול ו"הדוושה הדביקה", מסרה כי מכירותיה זינקו ב-35.3% ל-186,863 רכבים
סגן נשיא קבוצת טויוטה אמר נתון זה המתייחס לחודש מארס במסגרת ראיון בתערוכת רכב בינלאומית בניו יורק ■ הזינוק במכירות בזכות מבצעים חריגים והטבות כגון: תחזוקה חינם ללקוחות חוזרים ומימון מלא לדגמים שנקראו למוסכים
תוכניות טלוויזיה שונות מזמינות "מומחים" ו"פרשנים" להסביר את הנושא שעל הפרק ■ כשלאותם מומחים יש אינטרסים מובהקים באותו עניין, התוכניות מעדיפות לא לציין זאת ■ למה לבלבל את מסעודה אם אפשר להסתיר?
עם חרטום עז, מצולע, כמעט מצולק; צדודית עתירת קווים, התנפחויות ומשטחים; גג מתעגל בסגנון קופה; וירכתיים עגלגלים - איש לא יכול להישאר שווה-נפש למראה יונדאי ix35 ■ האם הנוכחות הקולניות תצליח לעזור לה להילחם כראוי במתחרותיה?
דובר החטיבה הדרום קוריאנית של ג'נרל מוטורס: "החזרת כלי הרכב תתחיל השבוע ותכלול ארבעה דגמים המיוצרים בדרום קוריאה" ■ בחודש שעבר יונדאי קראה להחזרת 47 אלף כלי רכב
59 מתוך 110 תאונות קטלניות שנבדקו על-ידי הרגולטורים בארה"ב במשך 30 שנה נגרמו כתוצאה מההאצה בלתי רצונית של כלי רכב שלא נמכרו על-ידי טויוטה
רק אם הנהלת החברה תעמיד בראש מעייניה את טובת הלקוח היא תבטיח את עתידה
מסמך אותו כתבו העובדים להנהלה הבכירה של החברה הועבר היום למפקחים על פרשת טויוטה מטעם הקונגרס האמריקני ■ העובדים גינו את "הקרבת הבטיחות" בה נוקטת החברה לצורך הגדלת רווחיה
באחרונה קיימה החברה מכרז בו התמודדו 5 משרדים, ולבסוף בחרה במשרדו של שרף המתמחה בפתרון משברים
הנהג ביצע עקיפה ולאחר מכן איבד לחלוטין את השליטה במהירות הנסיעה של הרכב ■ פריוס הוא אחד הדגמים שנכללו בריקול (קריאה לתיקון) שפרסמה טויוטה בחודש שעבר, אך עד כה לא דווח על מקרים של בעיה בדוושת הבנזין בדגם זה
תביעה ראשונה נגד טויוטה בגין אחריות לתאונה: משפחתו של שוטר שנהרג בגלל תקלת התאוצה טוענת כי מדובר בהזנחה רשלנית
כך עולה מדו"ח איגוד יבואני הרכב המבוסס על נתוני הרישוי ■ הנתונים מייצגים שיפור משמעותי לעומת תחילת השנה שעברה
סוזוקי תקרא לבעליהן של 432,366 כלי רכב משתי סדרות ■ ניסן תקרא ל-76,415 מכוניות מ-10 מודלים ■ דיהטסו תבצע ריקול ל-4 דגמים הכולל 60,774 כלי רכב
אמר בקונגרס: "אני מתחרט על כך שהצמיחה המהירה של החברה הובילה לבעיות בטיחות שהביאו ל'ריקול' שאנו עומדים בפניו היום. אני מתנצל על כל תאונה שקרתה לנהגי החברה"
ג'ים לנץ, נשיא טויוטה ארה"ב, בשימוע בקונגרס: "ערכנו בדיקות ארוכות ומעמיקות של המערכת ולעולם לא מצאנו פגמים שגרמו להאצה הבלתי רצונית" ■ עדות בקונגרס: "הלקסוס שלי האיצה בפתאומיות למהירות של 160 קמ"ש"
הרשויות בארה"ב פתחו בחקירה בטענה כי החברה הטעתה את הצרכנים בדיווחים שלה על התקלות בתקופה האחרונה: בדיווח על הקריאה לתיקון החברה לא התייחסה לאפשרות שתקלות בדוושות ההאצה מהוות תקלות בטיחות חמורות
הונדהטסלהיונדאייוניון מוטורסיבוא רכבמבחן דרכיםמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדששוק הרכב