הטריפל (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) יעלה באתר 249 שקל למשך 4 חודשים, ואח"כ יחזור למחיר קבוע של 349 שקל ■ המהלך נועד להסיט משאבים ממוקדי השירות
עוד שוקלת החברה להעלות את מהירות הגלישה הבסיסית בחבילת הטריפל
yes שוקלת לפנות לביה"ד להגבלים עסקיים, וזאת בעקבות סירובה של רשות ההגבלים להתיר לה לשווק חבילת טריפל, כפי שאושר ע"י משרד התקשורת
רשות ההגבלים החליטה לעצור את חבילת הטריפל של בזק ו-yes שהתיר משרד התקשורת ■ בכיר במשרד: "אנו עומדים מאחורי ההחלטה שקיבלנו בנושא"
ההחלטה לעצור הטריפל של yes-בזק - חוסר הבנה בשוק התקשורת
ההחלטה התקבלה שעות לאחר שמשרד התקשורת העניק לבזק את ההיתר ■ רשות ההגבלים חוששת כי שיווק החבילה ימנע מבזק להקים חברת טלוויזיה
טוענת כי ההחלטה לאסור עליה לשווק את הוט נט פוגעת בה ומפלה אותה לרעה מול בזק ■ ספקיות האינטרנט מבקשות ממשרד התקשורת לדחות את הבקשה
משרד התקשורת החליט לתת עדיפות להקמת השוק הסיטונאי - מה שייתר את הצורך בעריכת שימוע להוט בעניין פירוק חבילת הטריפל שלה
הרפורמה תסדיר הקמת שוק סיטונאי בשוק התקשורת הקווית ותחייב את בזק והוט לאפשר שימוש בתשתיות למתחרים ■ שר התקשורת משה כחלון: "המהלך יאפשר לצרכן לקבל את כל השירותים מספק אחד ויביא להוזלת מחירים משמעותית"
כחלון הבהיר כי הטריפל של הוט יטופל במסגרת שימוע ■ ביטול הטריפל הוא מהלך שהוט חוששת ממנו, ולכן ביקש דרהי להסביר לכחלון את הסכנה שהוא רואה בכך
השחקנים בשוק התקשורת יקבעו את התעריפים של השוק הסיטונאי בעצמם
שר התקשורת כחלון צפוי לפרסם השבוע את מסמך המדיניות הסופי בנושא הקמת השוק הסיטונאי, שיהווה את בסיס ההסדרה בתחום התקשורת לשנים הבאות
האם ההודעה על הכוונה לפרק את הטריפל של הוט הייתה מוקדמת מדי? ■ במשרד יחשבו שוב אם להכניס את פירוק הטריפל למסמך המדיניות או לטפל בסוגיה בנפרד
שוק ההון אמר את דברו: הרפורמה הולכת להיטיב עם בזק בגדול ■ אילן בן-דב מנסה למכור את השליטה בפרטנר, כך שלא בטוח שייהנה מפירות הרפורמה
זאת בשל ניגוד עניינים ■ הוט חשה שהלחץ הציבורי שהפעילו פרטנר וסלקום הוביל לכך שבמשרד התקשורת נכנעו וקיבלו החלטה שגויה בעניין חבילת הטריפל שלה
הקמת שוק סיטונאי תאפשר שימוש בתשתיות של בזק במחירים נמוכים יותר, בדומה למפעיל הווירטואלי בשוק הסלולר ■ המטרה: להוזיל את מחירי האינטרנט
yesבזקבזק בינלאומיגביית יתרגיל שרוןרשות התחרותהפרדה מבניתועד עובדיםחוק הגנת הצרכןמשרד התקשורת