נעשתה פנייה גם לפובליסיס ישראל ■ הוט תחליט תוך מספר שבועות אם לשלב משרד נוסף במערך הפרסום שלה, לצד ראובני-פרידן המטפל בתקציב כיום
היקף תקציב הפרסום, שיכלול טיפול ברשת כולה ובכל אחד מ-20 הקניונים בנפרד, צפוי לעמוד על כ-20 מיליון דולר
בתוך כך, ניב חורש וזיו קורן יקודמו למנכ"לים משותפים בפרסום ראובני-פרידן
ל"גלובס" נודע כי הקבוצה מחזירה את תקציב הפרסום שלה לארועטי-ברמן GPS
מתחילת שנת 2012 פרסמה קופ"ח מכבי בהיקף של 6 מיליון דולר במחירי מחירון
המהלך מותיר בתהליך שני מתמודדים בלבד: גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 כ-2 מיליון דולר במחירים ריאליים
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
רוב המשרדים העומדים בתנאי הסף במכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל החליטו שלא לקחת בו חלק ■ ברוקנר-נטע-יער, דרורי-שלומי-שקד, רגב-קויצקי, ראובני-פרידן וגלר-נסיס ימנעו כנראה מהשתתפות
היקף התקציב אינו גדול ועומד על 2.5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
היקף הפרסום של שלמה SIXT עמד ב-2011 על 9.4 מיליון דולר במחירי מחירון
פנייה נעשתה גם למשרד יהושע TBWA, אולם המשרד סירב ■ היקף הפרסום של סימילאק ב-2011 עמד על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף תקציב הפרסום של רשת תכשיטי ה.שטרן עומד על כמיליון דולר בשנה
משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן
התקציב הוא בהיקף של 4 מיליון שקל ■ במכרז הושם דגש על פעילות דיגיטלית
שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
אדלר חומסקיבנק דיסקונטגיתםאירועים ומינוייםיגאל ברקתמינוי בכיריםמכרזמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום