על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
המיתוג של 5 הקניונים שבבעלות עופר השקעות תחת "קניוני עופר" יבוצע בהשקעה של כ-600 אלף שקל
בכך למעשה מרכזת החברה המרכזית למשקאות קלים את כל תקציב המחלבות שלה במשרד פרסום אחד ■ תקציב הפרסום של טרה עמד ב-2009 על כ-16.6 מיליון דולר במחירי מחירון
המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים
גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%
Twisted Fly: השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות - פורומים, פייסבוק וטוויטר, כאשר השיחה בטוויטר היתה הנרחבת ביותר והיוותה 65% מכלל השיחה
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
התקציב, שטופל עד כה בידי יהושע TBWA, יעמוד בשנת 2010 על 3 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יעלה באינטרנט, בטלוויזיה ובעיתונות תחת הסלוגן: "לאונרדו - רשת המלונות מאירופה, עכשיו בישראל"
במהלך המכרז הוגדר למשרדים כי היקף התקציב השנתי יעמוד על מיליון דולר ■ עבור כל קניון בקבוצה הוגדר תקציב פרסום של כמיליון שקל
התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
גיאוקרטוגרפיה: yes של מקאן-אריקסון ורנו של גליקמן-נטלר-סמסונוב - בראש דירוג הפרסומות האהובות
מבדיקה מיוחדת שנערכה עבור "גלובס" עולה כי עיתוני הדפוס המובילים בישראל פרסמו 955 ידיעות שונות על המכשיר מיום ההודעה על ההשקה הצפויה ועד ליום ההשקה - בשווי של כ-45 אלף שקל בממוצע לידיעה
אדלר חומסקיבנק דיסקונטגיתםאירועים ומינוייםיגאל ברקתמינוי בכיריםמכרזמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום